Baskı yapan ve değer vermeyen anne sorunuyla nasıl baş edilir?

Arkadaşlar ben 27 yaşındayım. 22 yaşında 2 üniversite bitirdim çok başarılı şekilde hep takdir vs alarak. Annem hep çalış çalış diye baskı yapardı bana. Hocalarım komşular bile acırdı. Sonra bir yıl çalıştım. O sırada da para vermem git çalış diye eve bile almak istemiyordu. Sonra yurtdışına mastera gittim yine kadın asla eve almak istemiyor telefonla bile aramamı istemiyordu. İşte git orada iş bul koca bul beni rahatsız etme diye. Sonra işte orada iş bulamadım öyle birini de sevmedim döndüm burada iş buldum. burada da hep işte zam al. Koca bul diyip durdu. Ayrı eve çıktım onda da ekonomi zor diye zorlanıp geri eve geldim. Yine işte her saniye iş bul. Zam al. Koca bul. Evlen. Hep böyle. Akrabalarım zaten ölsem takmaz filan.
Baskı yapan ve değer vermeyen anne sorunuyla nasıl baş edilir?
Cevapla