Üclu arkadaş grubu hakkında neler dusunuyorsunuz?

Unim açilali 1 ay oldu ve ben bı arkadaş grubu edindim ve biz üç kişiydik başta her şey çok iyiydi çok samimiydik hep üçümüz takiliyorduk fakat son bir haftadır ikisi benden ayrı takılmaya başladılar benden habersiz ve dün de bana "işte kafa yapimiz ve fikirlerimiz seninle uyuşmuyor Üçümüz takılmadan daha iyi olur dediler" bana Benle niye arkadaşlığımi bitirdiler ki ne yapmış olabilirim Siz ne düşünüyorsunuz

Üclu arkadaş grubu hakkında neler dusunuyorsunuz?
Cevapla