Sevgilimin annesi telefonla benimle konuşmak istedi, numaramı kaydetmiş. Böyle olması iyi bir şey mi?

Sevgilimin annesi telefonla benimle konuşmak istedi numaramı kaydetmiş. İlk defa yaşıyorum boylr olması iyi bı şey mi?
Sevgilimin annesi telefonla benimle konuşmak istedi, numaramı kaydetmiş. Böyle olması iyi bir şey mi?
Cevapla