Doğum gününüzde neler yaparsınız, nasıl geçirirsiniz?
(Kutlamam bile, kimse de hatırlamaz zaten🥀
(Kutlamam bile, kimse de hatırlamaz zaten🥀
Bu zamana kadar hep arkadaşlarım ve ailemle geçirdim, bu sene Allah izin verir de o günü görürsem tek başıma geçirmek istiyorum ilk defa. En sevdiğim yerde, en sevdiğim otelde kendimle baş başa kutlamak istiyorum.
Güzel 😊👍🥀
doğum günlerine asla önem vermem o yüzden diğer günlerim nasılsa o günüm de öyle geçer. kimseden bir beklentim olmaz.
👍🥀
eig için teşekkürler
Rica ederim🙏
Demekki bir ilk olucak bu sefer💜💜
Kısmet🥀🥀😊
Cevap
9Cevap
Yalnız geçiririm
Güzel 👍🥀
Bu sene iki arkadaşım geldi aldılar beni pasta kestik sonra sohbet muhabbet klasik bizimki
Güzel 👍🥀
Sallamam hiç.
👍🥀
Kutlamam. Sıradan bir günden farkı yok.
👍🥀
Arkadaşlar ole dışarı cikariz.
Güzel 👍🥀
Bu yaşıma dek hiç kutlamadım
👍🥀
bende kutlamam
👍🥀
Kutlama yapmıyorum.
👍🥀
Whisky 🤗
👍🥀
🤗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?