Mutsuzum kimse bana değer vermedi hak mı bu?

Neden hep ben harcandım erkekler bile bana değer vermedi 28 yaşındayım bu yaşa kadar hep kullanıldım erkekler de bedenimden faydalanıp beni çöp yerine koydu. Beni kimse sevmeyecek mi? Ölüyorum hastayım. Üzüle üzüle sağlığımı kaybettim kanser olabilirim korkuyorum

Mutsuzum kimse bana değer vermedi hak mı bu?
Cevapla