Sizce bu hastalığın adı nedir. Teşhis koyabilecek var mı?

Kızın biri gelmiş, ne bu havalar? diyor.

Bu egonun kaynağı nereden geliyor anlayamadım" diyor. Tip desen, normal bi insansın. Vücut desen, vücudunu gördüm, bir numarası yok.

Bana ne erkekler yazıyor biliyo musun?

Heykel gibi, yakışıklı bana mesaj atıyorlar. Kölem oluyorlar. Hatta burada yakışıklı biri engelledi beni

hala geçmedi sinirim

kuduruyorum diyor.

Sen diyor neden bu kadar egoistsin.

insansın sen ya diyor

sıçıyorsun bi kere he sıçmıyorsan bak o zaman düşünebilirim, temizlik takıntım var da diyor.

50 4mım olsa 1 tanesini vermem sana diyor.

Kendi geliyor

kendi yazıyor

m4l m4l konuşuyor

sonra yine beni suçluyor

egoist falan diyor

arkadaşlar bu hastalığın adını bilen var mı?

Şöyle bi bakıyorum. Bu bakış açısıyla yaşamak zor olsa gerek.

Düşünsene normal bi insansın, belki güzel sayılırsın. Ama, diyorsun ki;Ya o kadar güzel kız var

O kadar şanslı kız var

off başka bir ülkede doğmuş şansa bak off kızlara bak off

ya da

Aylık 20 bin tl Kazanıyorsun ve diyorsun ki

off abi acun diye bi adam var ya milyonları var

bezoss abi ya

elon musk abi ya milyar dolarları var.

Ee oglum bu nası bi bakış açısı

nabalım oglum ölelim mi awk

şu sosyal medyayı yasaklasınlar, milletin beyni yanmış.

sanalda gördüklerini, sanalda şahit olabildiklerini

Kendine addediyor. OLM SEN çevrene bakacan

aynaya bakacan

cebindeki paraya bakacan

sanalda bakarak yaşanır mı

kendinize gelin olm kafayı mı yediniz

Güncellemeler
+1 yıl
Taktığım için ya da düşündüğüm için paylaşmadım. Bu kafaya sürekli denk geliyorum. Şahit oluyorum.
Bu yüzden paylaştım. Böyle m4llar varsa, belki bi şans olur, farkındalık katarız. Normal insanlar için paylaşmıyorum. Gönderilerimin hedef kitlesi; anomali maymunlar.
Sanalda yaşamayın. aynaya bakın, cüzdanınıza bakın son olarak çevrenize bakın. Buna göre bir standart oluşturun.
Sizce bu hastalığın adı nedir. Teşhis koyabilecek var mı?
Cevapla