Merhabalar
Eşimle 1 yıllık evliyiz eşim il dışından geldi annem babam abim burada. evler ayrı. evliliğin başından belli akrabalarım yüzünden kavga ediyoruz. ornek abin şu TV iyi demişte bize akıl veriyormuş. orenek annen bu eşyayi nereden aldın sorusu problem bunlar. Biz kimseye bakmadan TV vs istediğimizi aldık. sürekli Benim kisiligim karakterim eleştiriyor savunmuyorsun susuyorsun vs diye. Akrabalarima gitmiyor en başta yanaştım onlar beni saymadi diyor. Sen tek git diyor bende 1-2 babam gile ziyarete gittim eşim işteyken. Esime dedim tek gitmekten sıkıldım yalnız girmek olmuyor sende gel diye. Sen beni savunmayı öğrenince o Zaman diyor. o zaman ne zaman diye kavga burada yalnızca sen varsın diyor onlar Beninlm için yok diyor. Arkadaslar çok Zor durumdayim ne yapmalıyım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer