Sizce bu kız neden sünnet kutlamasına karşı?

Feministim diyen bir kız arkadaşım var. Konu "sünnet kutlanıyor ama regl kutlanmıyor" gibi bir şeye geldi

"Ben sünnetin kutlanmasına karşıyım" dedi. Ben de dedim ki "o da kutlansın, regl de kutlansın"

Ama o yine "sünnet kutlanmasın kafii" dedi.

Ben burdan şu sonucu çıkarıyorum "kızının regl olmasını kutlayamaz çünkü toplumu karşısına alacak özgüveni yok, en kestirme yol sünnet kutlamasını da istememek

Ayrıca sünnet kutlanmasını erillik olarak görüyor, ki bu çok saçma yine."

Sizce bu kız neden sünnet kutlamasına karşı?
Cevapla