Siz bir tanrıya inanıyor musunuz?

Ben bir tanrıya inanmıyorum. İnanmakta cok mantıksız geliyor artık. Dünya bir sınav yeriyse neden eşit şartlarda sınava girmiyoruz. Sınavlar bu şekilde olur çünkü. Hayat bu kadar adaletsiz ve kötüyken ben bir tanrıya inanmıyorum. Ve buna gereksinim de duymuyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
İnanclıların yuzde 80 inde biz inancsızlara saygı niye yok😃
Güncellemeler
+1 yıl
Saygılı olursak güzel bir şekilde tartışabiliriz. Birbirimizden bir şeyler öğrenebiliriz.
Siz bir tanrıya inanıyor musunuz?
Cevapla