Her şeye karışan babam şehir dışına gitti ve çok mutluyum ama?

Babam her şeye karışıyordu, giyimime, sevgili bulmam yasak, erkeklerle sosyal arkadaş ya da selam bile vermem de yasaktı. Giyim de kapalı olacak ve makyaj yasaktı. Bi de bir sürü şey daha yasaktı evde. Ama çok iyi bir baba, dürüst çalışkan ve istedikleri kurallara uyarsam beni çok seven biri. Uymazsam öldürmekte tehdit ederdi. Para da bolca veren bir baba. Şimdi babam şehir dışına çalışmaya gitti bir süre gelmeyecek. Ben aşırı mutluyum ve bu mutluluktan vicdan azabı duyuyorum, çünkü o kadar iyi bir baba beni seviyor ve ben iki giyime vs karıştı diye onun uzakta olmasını istiyorum. Yani sizce kötü bir evlat mıyım. Akşam eve 9 da geldim avm ye gittim diye bana silah çekti. Bi de Pantolon giyince dövüyordu, ama yıllardır hiç giymedim dayak yemeğim
Güncellemeler
+1 yıl
Küfür de etmez, yani onun kuralları var ben uyarım ve bana iyi davranır, uymazsam ölüm tehdidi ve şiddet var, fakat ben yıllardır eksiksiz ne derse yapıyorum ve harika bir baba kız ilişkimiz var. Şimdi gitti ve çok mutluyum. Diyorum iki makyaj için babanı istemiyorsun kötü evlatsın kendime. Sevgili de yasak
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşım 40, erkekle selam bile yasak, görücü de yasak, dolayısıyla evde kaldım, şimdiye kadar 2 kişi evlenmem için seçip getirdi eve onlar da hiç beğenmeyeceğim benden 20 yaş büyük dayılardı, tipe bakma dedi bu iyi koca olur dedi.
Her şeye karışan babam şehir dışına gitti ve çok mutluyum ama?
Cevapla