Arkadaşlar yürüyüşe gidiyorum benimle konuşmak isteyen oluyor sizce neden?

Merhaba Arkadaşlar.35 yaşında bir bayanım. Yürümeye gidiyorum bazen spor sahasına. orada bir teyze beraber yürüyelim dedi bana. Ben şeker hastasıyım dedi. Doktor yürümen lazım diyor dedi. Bende yürü teyze dedim. Yaşın kaç dedim 73 dedi. Kaç tane çocuğun var dedim.5 tane dedi. Aslında 9 tane dedi.4 tanesi öldü dedi. Kendi eşi yaşlı amca oturuyor spor sahasında kendi yürüyor. Gel beraber oturalım dedi bana yok teyze dedim ben yürüyeceğim dedim. Şu anki insanlara güven yok arkadaşlar. İnsanın arkadaşı olunca iyi oluyor dedi bana. Yani gittiğim her yerde insanlar konuşmak istiyor.

Arkadaşlar yürüyüşe gidiyorum benimle konuşmak isteyen oluyor sizce neden?
Cevapla