her iki tarafıda kısa boylu olan erkek direk benim gözümde sıfırlanıyor cidden. bu durumu nasıl aşabilirim?
erkek dediğin bence en az 185+ ve 18 üstü olması lazım yoksa cidden ilgimi çekmiyorlar
her iki tarafıda kısa boylu olan erkek direk benim gözümde sıfırlanıyor cidden. bu durumu nasıl aşabilirim?
erkek dediğin bence en az 185+ ve 18 üstü olması lazım yoksa cidden ilgimi çekmiyorlar
Maalesef bu durumun dnamıza işlenmiş bir şey. İnsanların ilk varoldukları zamanlarda aradığı; iri yarı, uzun boylu güçlü erkek algısı onu koruyabilmesi içindi. İnsanın beden gücüyle hayatını devam ettirdiği daha sonra para kazandığı devirlerden geçtik. O yüzden kadınlar uzun erkek beğeniyor.
Bunun karşılığında üreyebilen kadın algısı olarak; geniş kalça, ince bel ve büyük gögüs olarak güzel kadın algısı ortaya çıktı.
Erkekler de kadın seçerken bunlara dikkat ediyor zaten. O yüzden erkek kişilerinin seni yargılamasına izin verme😄
aynen ya beyinsizler konuda ağlıyor zaten :D
erkek dediğin 190 boyunda iri yapı kaslı ve geniş omuzlu olmak zorunda abi şunu olmayan kafanıza sokun bir önce.
diğer boyuda bence en az 18 olmalı sizi bilemem tabi :D
Herşeyin boy pos popo baş olduğunu zannedip abuk subuk tiplerle sevgili olan sonra da beni öldürecek diye devletten yardım isteyen Kezbanlardansın bence. Senin gözünde seveceğin insanın değeri boyuyla belirleniyorsa senin ben gözüne sokaym.
ben boyleyim canim hem boyu hemde penisi uzun olmali yoksa işim olmaz
Başına gelecekleri görebiliyorum ileride neyse sana başarılar. shdjd
sencede hadi boyu gectimde penisi 17 cm asagisi erkegi kabul edebilirmisin cidden?
konuyla alakasiz olacak ama sizce omuzlarim genismi normal mi?
@gezenmibilir benim için zekası ve karakteri önemli sevgiyi devamlı kılan şeyler bunlar olabilir.
içgüdüsel bir davranıştır. o yüzden kadınların bu tarz yaklaşımları bu açı ile bakılınca mantıklı oluyor. her ne kadar her uzun boylu erkeğin kadınlara iyi geleceği garanti olmasa da...
Cevap
16Cevap
Bunu yazan kızın 150 boyunda olup, kapı koluna bile halleniyor olmasını ne yapacağız
öyle zannetmeye devam edeceksin
Ula sizi goremiyorum bile yav 150li kizlar ölsun desek ulkedeki kizlarin yarisi kalmayacak biraz uzayin mk
Renkler ve zevkler tartisilmaz saygi duymak lazimda vazgecemezsin gibime geliyor prenses
aynen ya ruhumda var
Ruhunda warsa zaten olmaz hem 1_85 boy olcak hemde +18 boyu olacak 🤣😁
Ya bende öyleyim kısa boylu erkekler yanımda cüce gibi kalıyor. Erkek gibi göremiyorum onları jdjdj ama benim kısadan kastım 173 altı yani 173 ve üstü ise olur bence kısa değil
Valla ben de taş gibiler hariç kadından bile saymıyorum
siz kendinize bi boy aynasında bakın 155 boyunuzla neyin kezbanlıgı bu. boyumda 181
ağlamasanızmı keşke?
pardon ağlayan mı var? boyum gayet iyi yanımda cocuk gibisiniz zaten. asıl ağlayanın sen oldugu belli hahaha 155 boyunuzla 190 lık erkek mi dogurcaksınız :D
bence sen çok porrnno izlemeyi bırak hahah hayaller brazzers hayatlar şahin k :D
bence sende ağlamayı kes artık yeter!
zoruna mı gitti hahah pğorrnoları izleyip ordakileri hayal ediyorsunuz erkeklerinde öyle olmasını bekliyorsunuz sonra neden kezo deniliyor :D ağlancak bir şey yok öyle bi erkeği bulamicaksın :D
Bende 180 den kısayım bunu baştan söylüyorum eyv da neden? 185 olmayınca ne oluyor?
kısa çünkü
Uzun olunca ne oluyor ki ben anlayamadım
daha erkeksi duruyorlar
Olabilir o gözle bakmadığım için bilmiyorum tabi
Kişisel zevk meselesidir aşmana gerek yok bence
öyle zaten
175 / 17 yetmiyor mu kral :D
ikiside kurtarmaz gibi pek
10 cm de çapı var ama :D
kalınlığı normal ama boyu biraz kısa gibi
17 cm türkiye ortalamasının 5 cm yukarısında zenci şeyi mi istiyon sen anlamadım :D
Senin boyun ve kilon kac?
Kadınlarda mi 180 olmalı
hayır erkeklerden bahsediyorum aşko manyakmısın kadınlara o boy yakışmaz zaten :D
peki erkeklerin ilgisini çeke biliyormusun?
fazlasıyla yoksa bu kadar bilgiyi nasıl bilecektim sence?
Bilemiyorum... Görmediğim birisi hakkında yorum yapamıycam olumlu ya da olumsuz.
Bilgin de ne kadar az ne kadar çok onuda görmek lazım.. şu an onada yorum yapamıycam.
gerekte yok yapma zaten
Püfff vakit kaybısın. hadi git kumda oyna
181 boy ve 17 nasıl peki?
kısa
bence kısa değil, herkes boyun çok uzun diyor bana ve pantalonada sığmıyor diye dalga geçiyordu bi ara arkadaşlarım
çünkü hepsinin çükü 12-13 falanda ondan 17 de kısa bu arada
sana söylediklerimin hepsi harfi harfine gerçek, ve üstüne o boyutun tahmin edemeyeceğin derecede doyumsuzluk ve sınırsız ilişki isteği var
öyledir kesin hadi byee.
bye
eee prenses başka hayallerin
yazarsam ban yerim :/
özelden bana yaz
Dedi 1.50
1.67 canım merak etme ;)
Hala kısa :/ (yani bana göre)
yani ne yapabilirim aşko? kadınlarda boydan ziyade göğüs ve kalça önemli. çok şükür ikiside baya iyi bende
Hımbıl balık etli olduğuna yemin edebilirim.
Kadınlar da diyo la sen nie atlıon ahshdhdk
@kev1n tipin çöp ötesi senden olmaz boy işe yaramamış sende maalesef.
@RakununÇorabı sen öyle sanmaya devam et aşkomm
Bende onu diycektim de bu kafada birine açıklama zahmetine girmek istemedim sadece izlioms xd @kev1n
Yaw sen kendini objelestiriyorsun ayrıca kalça göğüs falan :d neyse bugünde utandik başkası adina
aşko sana soruyorum o zaman sen cevapla ideal iki boy sana göre kaç olmalı her iki tarafında?
Kevın bellanıda al git burdan skdjfkfk
Aynen bana bi touch blue alsana
ne diyorsun ya
İçinde 18+ dal olsun yoksa içmem
kaç olmalı alu
konuda yazdım
fazlası sırık gini olmazmı
ve kadında en arzuladıgın boy hangisi
kadında arzuladığım boymu?
ewet kadın boyu..
Kurtarmışım
maalesef tipten kaybetmişsin :(
Tüh neyse senin saklanmaktan korkmuyorum en azından
Malsın çünkü
mal sensin beyinsiz
peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?