Alfa Erkek/Kadın Kavramı Sizce Ne kadar Doğru?

Benim görüşüm böyle bir kavramın olmadığı. Nedeni ise alfa insan her yerde alfadır ancak günümüz dünyasında bu girdiğimiz ve iletişimde olduğumuz çevreler bunu olanaksız kılmaktadır. İşyerinde patron alfa, okulda hocan alfadır vs. gibi örnekler çoğaltılabilir. Siz ne düşünüyorsunuz?

Not: İlişkilere indirgersek bu kavramı belki tutunabilir.

Alfa Erkek/Kadın Kavramı Sizce Ne kadar Doğru?
Alfa Erkek/Kadın Kavramı Sizce Ne kadar Doğru?
Cevapla