İzmir 'de halk ve esnaf euro'ya mı geciyor?

Bu gün şok bir iddia geldi!!!

İzmir'de bu gün esnaf ve sanatkarlar odası, iş adamları ve iş verenler bir arada toplantı yaptı. Gelen iddialara göre İzmir gelecek seneye EURO para birimine geçecek.

.
.

Buradaki amaç yerli halkın hiper enflasyon karşısında ezilmesini önlemek ve ekonomide bir standart yakalamak!

Alınan karar sonrası manav, market ve kira fiyatları vb her şey euro üzerinden ödenecek ve iş yerleri çalışanlarına euro üzerinden ödeme yapacak.

İş adamları ve iş verenler, fabrika ve benzeri yerlerde taban ücretin 400€ olması gerektiği yönünde karar aldığı iddia ediliyor.

Siz İzmir'de EURO'ya geçilmesini destekliyor musunuz?

İzmir 'de halk ve esnaf euro'ya mı geciyor?
Cevapla