Ev satın alacağım. Annem, ablamın da benimle ortak olmasını istiyor. Kim haklı?

Ev satın alacağım. Ve annem satın alacağım ev için ablamında tapuya ortak olmasını istiyor. Ablam ev için para vermeyecek ama ben tek başıma para vereceğim. Ablamı seviyorum.
Ama evi kendi adıma almak istiyorum. Sonuçta benim emeğim haklı değil miyim? Ben tek başıma alacağım diyincede karışıyor. Ben yetişkinim. Kendi kararlarımı kendim verebilirim. Sonra bana kötü davranıyor , kızıyor. Bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum. Gerçekten bıktım. Siz olsanız bu durumda ne yapardınız?
Ev satın alacağım. Annem, ablamın da benimle ortak olmasını istiyor. Kim haklı?
Ev satın alacağım. Annem, ablamın da benimle ortak olmasını istiyor. Kim haklı?
Cevapla