Bizim evde birisi tansiyonunu ölçtüyse hepimiz mutlaka sıraya gireriz ajsj

Bizim evde birisi tansiyonunu ölçtüyse hepimiz mutlaka sıraya gireriz ajsj

bizde konuşan böyle otomatik tansiyon aleti vardı bi dönem sonra annemin günü olurdu gelen teyzelerim tansiyonlarını ölçtürürlerdi sırayla bana 😂😂😂😂 hepsini ölçerdim makina en sonunda bozuldu bu yüzden 😂😂😂 sonra babam bir tane daha aldı otomatik sonra onu da anamın arkadaşları bozdu 😂 sonra manuel tansiyon aleti aldı (ölçmeyi biliyorum) o zamanda onunla ölçtürüyorlardı bana tam hemşire edaları ile kulağımda stetoskop 🩺 ölçüyordum 😂😂 sonra onu da ananemlere verdik rahmetli ananemin tansiyonunu yengem ölçsün diye de kurtuldum 😂
Ahshsj tansiyon ölçtürmek ciddi bir bağımlılık. Hele manuel ölçülüyorsa ölçen kişinin doktorlardan aşağı kalır yanı yok
ahahaha gerçekten öyleydi ha 😂😂 bende ki tepkileri görseydin asıl sen
gayet ciddi şekilde ölçüp hmm tansiyonun 8/12 normal bence
başka ölçtürecek var mı teyzelerim 😌😂😂😂😂
Ahshshs tahmin edebiliyorum bir ara ben de bu durumdaydım
acaba unuttum mu ki ya kaç senedir ölçmüyorum bak bana acil manuel tansiyon aleti gerekli 😂
Yok ya neyini unutucaksın🥳
Aaa bizim tansiyon aletinden 😀
Bizde şeker aleti de var , peşinden de sekerimizi ölçeriz afsgaha
Çok şükür daha şeker aletini almadık ama alsak onu da kullanırız kesin ahshsb
Ahah bu olay bizde de oluyordu eskiden 😅 şimdi pek yok ama şey oluyor gece gece uykudan nasıl oluyorsa aynı anda tuvalet ihtiyacı için kalkıyoruz ev ahalisiyle sıra oluşuyo 😄
Ahshs bu çok ilginçmiş cidden müthiş bir denk geliş
Shshda harbiden
Teşekkür ederim 🙃 Günaydın bu arada 😅
Günaydın, rica ederim😂
Cevap
4Cevap
oda spreyi sıkmak
Çay doldurmaya başladığımda herkesin çayının bitmesi.
Ayyy cidden nasıl aynı anda bitiyor o bardaklar
Adamlar haşlanmak pahasına dikiyorlar kafaya çayı 😂😂
Bira yanında kuru et açınca "aaa.. iyi ki aklına geldi" diyip sıraya girip stoğu tüketiyorlar.
Biri acıkınca herkesin birden acıktığını söylemesi..
Ellerine krem surmek.😁
Aaaa doğru😂
😁istisnasiz her zaman boyle oluyor
Birisi su istedimi diğerlerinin de sıraya girmesi
Damacanayı salonun ortasına koymak gerekir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?