Utanarak soruyorum, temas halinde olmayı hissetmek kötü mü?

Otobuslerde yanıma genç erkek oturunca atıyorum kolum bacağım değiyor ve geri çekmiyorum ve sürekli etkileşim halinde oluyoruz. Aklım vücudunu ayır ondan diyor fakat bunu yapamıyorum yaptığım şeyin fazlasıyla yanlış olduğunu biliyorum vicdan azabı çekiyorum bir daha yapmak istemiyorum yanlış da anlaşılabilirim karşı taraftan bu yüzden korkuyorum da fakat yapamıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben şöyle açıklayayım karşı taraf bana bilerek degmeye çalışiyorsa ben de istemeden de olsa devamını getiriyorum yoksa kimseye zorla dokunmuyorum karşılıklı olarak düşünün bunu.
Utanarak soruyorum, temas halinde olmayı hissetmek kötü mü?
Cevapla