Karakola ifade verdikten sonra savcı neden çağırır?

Üzerime atılı bir suçtan ifade vermiştim karakola ordaki polisler hiç bir şey olmaz bundan savcı dosyayı kapatır demişti. Bugün adliyeden aradılar savcı ile görüşmem gerekiyormuş neden acaba?

Karakola ifade verdikten sonra savcı neden çağırır?
Cevapla