Boşanma aşamasındayız neden böyle yapıyor?

Evde benimle tartışma çıkararak boşanma kararı aldı ben işe gittim geldiğimde eve ait çogu eşyanın olmadığını gördüm kaçarak evlenmiştik evi tamamen ben dayadım döşedim onun bişeyi yoktu polise giderek şikayetçi oldum ve uzaklaştırma aldırdım karşılıklı boşanma davası açtık 9 aylık bir oğlum var ben onu her yerden engelledim ama o daha önce de ayrıldıgımızda konuştugumuz bir uygulamayı açıp oraya bana ithafen durum yapmış bi son görülmesini açıyor bir kapatıyor amacı ne acaba.

Boşanma aşamasındayız neden böyle yapıyor?
Cevapla