Kaynanam beni çok rahatsız ediyor. Yaptıkları normal mi?

Merhaba arkadaşlar! Ben on aylık evliyim yaşım yirmi yedide hamileyim yeti aylık eşimle tanıştığımdan beri kaynanam bizi hiç rahat bırakmıyor ben Türk değilim başka ülkenin vatandaşıyım kaynanamla komşu olarak yaşıyoruz benim ne yaptığımı her şeyimi takip ediyor mesela dışarı çıktığımda eşimi arıyor beni soruyor yanında mi diye onu kaç defa yaptı her çıktığımda soruyordu bide bügün kalktığım gibi telefon aramalar başladı açmadım kapıya gelmiş yüzümü falan yıkmadım kahvaltı bille yapmamıştım eşim diyor annem benim hasta psikolojik sorunları var bence de psikolojik sorun değil burada şizofrenlik hastası var annesinde eve her geldiğinde ağlar kavga çıkarır bide öyle masayı vurarak konuşmaları var ki ona da tamam diyorum geçiyorum sizce böyle durumu olan insan onu kaldırabilir mi onunla konuştuğum gibi eve geldiğinde benim bütün enerjimi alıyor hiç bir şey yapasım gelmiyor üç gün önce kavga ettik kız kardeşi var eşimin bide annesi bi torunu beraber yaşıyorlar eşim olmasaydı bilmiyorum ne yaparlardı (hamile olmasaydın ben sana biliyorum ne yapacağımı diye bağırdı kız kardeşi bana) şu anda kendi kendisiyle annesi yapışıyor bana ben evlenmeden önce oğluna para vermiş sözde sonrada o konuyu bana açıyor yani o para verildiğinde benim haberim olmadıktan sonra ne anlamı var değil mi? Şimdi de istiyor ki beraber yemek yememiz gerekiyor muş beraber paylaşalım diyor o zaman biz neden uğraşalım ki beraber yaşamamız gerek yani değil mi? Benim içimden gelmedikten sonra bana yaklaşması hiç hoşuma gitmiyor çünkü hiç sevemedim ben o kadını çok soğumuşum ondan dolayı benim işim güçüm yok muş gibi her gün torununu gönderiyor bize saat 11 kadar evde dersini yapıyor yani sorulması gerekmiyor herhalde istediği saatte eve geliyor oturuyor kimin hoşuna gider bide her gün bi sorarsın müsait misiniz ben gelecektim diye niye bunlar sorulmuyor canı istediği zaman rahatsız ediyor ve takip etmesine ben şok oluyorum ben bu durumdan çok bunaldım ne yapmam gerek sert davransam mı artık çünkü rahat yaşamak istiyorum eşim de ayını bunaldı ailesi olsa bille bu durumlardan?
Kaynanam beni çok rahatsız ediyor. Yaptıkları normal mi?
Cevapla