Gece aniden uyanıyorum niye böyle oluyor?

3-4 gündür bu şekilde 😏11 gibi uyuyordum sabah erken işe gittiğim için tam alarm vaktinde kalkıyordum. şu an ama 4 gündür gece 2 de 3 de 4 de uyanıyorum anlamadım bunu ben niye böyle oldu çok sıkıldım ya bu durumdan ne önerirsiniz sizce neden böyle oluyor

Gece aniden uyanıyorum niye böyle oluyor?
Cevapla