Aile & Toplum Yıl dönümlerini, özel günleri kutluyor musunuz? ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Ben de seni seviyorum KS..❤️ Güncellemeler+1 yıl Zuuuuupppeeerrrr soru 👻Bu arada bende özel gün zamazingolarina inanmıyorum...😂 Yıl dönümlerini, özel günleri kutluyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. hayır kutlamıyorum. 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Anladım kardeşim yorum yaptığın için u Barış_LonelyForever +1 yıl Rica ederim abla.
SaygılarBizden Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Tam 1 yıldır kimse yok hayatımda özel olarak kendi adıma da sadece doğum günlerimi kutlarım ona da kutlamak denirse :D 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Pasta alda kesek o zaman ,😂 Yorumla SaygılarBizden +1 yıl Peki var olma mı 😄😄😄 Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kendi doğum günüm dahil hiç birini kutlamıyorum. 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 10/10 hareket 😂 Yorumla Asil-Bey +1 yıl Eyvallah 😊 Yorumla
BenKalenderMeşrebimm Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Kızım, oğlumun doğum günleri hariç pek de öyle özel günüm yok benim. 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Benimde öyle bide eşimin doğum günü var pasta yapıyorum o kadar😂 Yorumla
Ayazbelınay Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Sadece yıl dönümleri değil her zaman var olmalı iyi günler diliyorum ⚘ 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Teşekkür ederim iyi günler Yorumla
tomsuzjeri Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 30% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı. Kimse kutlamiyor pahalilk vr maddi olarak kimseye yetişemem 0 0 Yorumla
Ekselanshazretleri Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Evet kutlarım anlamlı bir gün kutlanmazsa ne anlamı kalır 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Koca 1 yıl burada takıl vere vere 25 xper versinler küfür gibi. En az 500 xper vermeleri lazım 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Demi la hiç sorma 😂 Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Doğum günün kutlu olsun iyi ki doğmuşsunn 🌸👸 0 5 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Kurban olurum sana ben doğum günüme daha 4 ay var balım burada oluşumun yıl dönümü imiş bugün 💐 Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Ayyy pardon günü gelince tekrar kutlarım o zaman iyi ki burdasın 😂🌸 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Çok teşekkür ediyorum güzel yüreğinden öperim 💐 Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Ben de çok çok öperimsii 💜 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl 🥰💐 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Doğum günümde 100 Xp bekliyorum 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Çok bekleriz sanki 😂 Yorumla Demir666 +1 yıl 😂😂 Yorumla
AgaogluBora Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 96% +1 yıl sen yenimisin yaaa 1 yıl? 0 4 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Gideyim mi 1 yıl diye ? Yorumla AgaogluBora +1 yıl Asla buralarda olman lazim. Yuzuni kisiligini begenenler vardir belki uzme onlari Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Hayırlısı be gülüm Yorumla AgaogluBora +1 yıl Aynen hayirlisi Yorumla
MyColorDark Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Kutlarım. Sürprizlere ve hediyelere bayılırım. 0 4 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Gerçekten mi şu an çok şaşırdım 😂 Yorumla MyColorDark +1 yıl Neden? Hediye almayı seviyorum. Özellikle ambalajlanmıs hediye paketi açmaya bayılıyorum.😍😂 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Bende hediye vermeyi seviyorsun sandım 😂 Yorumla MyColorDark +1 yıl Vermeyi de severim. Hayatımdaki hiçbir yakinimin özel gününü kaçırmadım. 😃 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kutlamam kutlanmasından da hiç hoşlanmam 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Ben çocuklarımın eşimin doğum günü hariç kutlama yapmıyorum Yorumla
blackman3419 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Evet, özel günler benim için önemlidir 0 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Sadece doğum günlerini kutlarız 0 0 Yorumla
Ölümünebekar Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Kutlarım 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Anladım balım teşekkür yorum yaptığın için Yorumla
porifldekibendeğilim Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Hayır. 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Yorum için teşekkürler canım Yorumla
pirpirella000 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Tabiki 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Teşekkür ederim canım yorumun için Yorumla pirpirella000 +1 yıl Nedemek ben tesekkur ederim😊🌷 Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 860 cevap paylaştı. Kutlamıyorum. 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Anladım teşekkürler yorum yaptığın için Yorumla Ultra_Phoenix +1 yıl Rica ederim. Yorumla
hayletdayi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı. Evet 0 2 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Şaşırdım teşekkür ederim yorumun için hayletdayi +1 yıl Rica ederim
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Kutlamıyorum 0 0 Yorumla
beyzacicek98 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Evettt 1 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Teşekkür ederim canım yorumun için Yorumla
Büşrakrkmazz Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Evett 0 1 Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Anladım balım teşekkür ederim yorum yaptığın için Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
hayır kutlamıyorum.
Anladım kardeşim yorum yaptığın için
Rica ederim abla.
Tam 1 yıldır kimse yok hayatımda özel olarak kendi adıma da sadece doğum günlerimi kutlarım ona da kutlamak denirse :D
Pasta alda kesek o zaman ,😂
Peki var olma mı 😄😄😄
Kendi doğum günüm dahil hiç birini kutlamıyorum.
10/10 hareket 😂
Eyvallah 😊
Kızım, oğlumun doğum günleri hariç pek de öyle özel günüm yok benim.
Benimde öyle bide eşimin doğum günü var pasta yapıyorum o kadar😂
Sadece yıl dönümleri değil her zaman var olmalı iyi günler diliyorum ⚘
Teşekkür ederim iyi günler
Kimse kutlamiyor pahalilk vr maddi olarak kimseye yetişemem
Evet kutlarım anlamlı bir gün kutlanmazsa ne anlamı kalır
Koca 1 yıl burada takıl vere vere 25 xper versinler küfür gibi. En az 500 xper vermeleri lazım
Demi la hiç sorma 😂
Doğum günün kutlu olsun iyi ki doğmuşsunn 🌸👸
Kurban olurum sana ben doğum günüme daha 4 ay var balım burada oluşumun yıl dönümü imiş bugün 💐
Ayyy pardon günü gelince tekrar kutlarım o zaman iyi ki burdasın 😂🌸
Çok teşekkür ediyorum güzel yüreğinden öperim 💐
Ben de çok çok öperimsii 💜
🥰💐
Doğum günümde 100 Xp bekliyorum
Çok bekleriz sanki 😂
😂😂
sen yenimisin yaaa 1 yıl?
Gideyim mi 1 yıl diye ?
Asla buralarda olman lazim. Yuzuni kisiligini begenenler vardir belki uzme onlari
Hayırlısı be gülüm
Aynen hayirlisi
Kutlarım. Sürprizlere ve hediyelere bayılırım.
Gerçekten mi şu an çok şaşırdım 😂
Neden? Hediye almayı seviyorum. Özellikle ambalajlanmıs hediye paketi açmaya bayılıyorum.😍😂
Bende hediye vermeyi seviyorsun sandım 😂
Vermeyi de severim. Hayatımdaki hiçbir yakinimin özel gününü kaçırmadım. 😃
Kutlamam kutlanmasından da hiç hoşlanmam
Ben çocuklarımın eşimin doğum günü hariç kutlama yapmıyorum
Evet, özel günler benim için önemlidir
Sadece doğum günlerini kutlarız
Kutlarım
Anladım balım teşekkür yorum yaptığın için
Hayır.
Yorum için teşekkürler canım
Tabiki
Teşekkür ederim canım yorumun için
Nedemek ben tesekkur ederim😊🌷
Kutlamıyorum.
Anladım teşekkürler yorum yaptığın için
Rica ederim.
Kutlarım..
Evet
Şaşırdım teşekkür ederim yorumun için
Rica ederim
Kutlamıyorum
Evettt
Teşekkür ederim canım yorumun için
Evett
Anladım balım teşekkür ederim yorum yaptığın için