Siz olsanız öfkeden delirmez misiniz?

7 yıldır memurum hastanede doktorlarla çalısyorum. 5 yıldır da aynı doktorla çalısıyorum. Bu kişi doçent özel muayene yapıyor.

bugun bi hastası bana karsı çok saygısız davrandı. Sırasını beklemek istemedi, ben de sırası gelen hastaya haksızlık yapmak istemediğim için sıranızı bekleyın dedim. Son derece küstah saygısız ve suçlayıcı konustu.

beraber çalıstıgım doktor normalde mutevazi iyi bir insan ama hasta bana saygısızlık yaptıgı zaman hiç arkamda durmuyor. Bana sadece tamam lütfen dedi. Hastaya ben sizi çağıracağım dedi ve dısarı çıkardı. Bana edepsizce haksız yere bağıran hasta da “bak üslup üslup” bilmem de deyip çıktı. Muayene oldu hoca test istedi bu sefer de test odasını birbirine kattı orada çalısanları delirtti.

öfkeden deliriyorum. Ben devlet memuruyum ama bu beraber çalıştığım doçent hocaya elim mahkum. Beni koruyor ancak bu tür konularda asla beni savunmuyor nefret ediyorum bu durumdan. Çok zoruma gidiyor. Siz olsanız ne yapardınız böyle bi durumda?

Siz olsanız öfkeden delirmez misiniz?
Cevapla