7 yıldır memurum hastanede doktorlarla çalısyorum. 5 yıldır da aynı doktorla çalısıyorum. Bu kişi doçent özel muayene yapıyor.
bugun bi hastası bana karsı çok saygısız davrandı. Sırasını beklemek istemedi, ben de sırası gelen hastaya haksızlık yapmak istemediğim için sıranızı bekleyın dedim. Son derece küstah saygısız ve suçlayıcı konustu.
beraber çalıstıgım doktor normalde mutevazi iyi bir insan ama hasta bana saygısızlık yaptıgı zaman hiç arkamda durmuyor. Bana sadece tamam lütfen dedi. Hastaya ben sizi çağıracağım dedi ve dısarı çıkardı. Bana edepsizce haksız yere bağıran hasta da “bak üslup üslup” bilmem de deyip çıktı. Muayene oldu hoca test istedi bu sefer de test odasını birbirine kattı orada çalısanları delirtti.
öfkeden deliriyorum. Ben devlet memuruyum ama bu beraber çalıştığım doçent hocaya elim mahkum. Beni koruyor ancak bu tür konularda asla beni savunmuyor nefret ediyorum bu durumdan. Çok zoruma gidiyor. Siz olsanız ne yapardınız böyle bi durumda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer