Kapaliydim açıldım çok mu günah sizce?

18 yaşındayım küçük yaşlarda kapandım kendi istegimle mi bunu tam olarak bilmiyorum imam hatibe falan gönderdi ailem cemaat yurtlarında kaldım 4 sene kadar dini bilgim yeterince yerinde ama açık olmak da içimde kalmış ve açılmaya karar verdim biraz tuhaf hissediyorum hem kapalı olmak istiyorum hem açık

Kapaliydim açıldım çok mu günah sizce?
Cevapla