Erkeklerle çok iyi anlaşmam iyi bir şey mi?

Onlari anladigim icin bilmiyorum finans sektorunde ise de alindim bence bunun icin hepsi cok memnun benden ama korkuyorum ya cok samimilik olursa mesela mudurumle onunla cok calismaliyim
Erkeklerle çok iyi anlaşmam iyi bir şey mi?
Cevapla