Aile & Toplum Pazar gününü nasıl keyif içinde geçirirsin? NujenZanistvan2 Takip Et Yoda Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Benim klasiğim bu. Kahve çikolata kitap sigara... Güncellemeler+1 yıl Aylar yıllar sonra süper soru seçildi hadi cevaplayin 🤭 Güncellemeler+1 yıl İyi geceler Pazar gününü nasıl keyif içinde geçirirsin? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Neyse1900 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Spor yaptim, evde bir kac isim vardi hallettim sonrada dinlendim 0 5 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Hangi spor Yorumla Neyse1900 +1 yıl Kosuyorum Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Tempon ve kondisyonun nasıl Yorumla Neyse1900 +1 yıl Uzun yillardir koucuyorum, Cok iyiyim haliyle Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Antrenörlük var mı sende Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Yürüyüşe çıktım kulağımdaki müzikle gayet keyifli 0 3 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Bol keyifler 🙏 Yorumla _Elyise +1 yıl Teşekkürler ☺️ Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Ricalar ☺️ Yorumla
KıyametAlameti Takip Et Master Yaş: 42 , eic 62% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Dinleniyorum evde.Aslında dışarı da çıkılabilen hava güzel. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Saat altı buçukta kalktım üç saat ders çalıştım şimdi de ağladım biraz öyle 0 9 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Niçin ağladın ve ne dersi çalıştın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sınav için, canım yandığı için Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Canın kim için ve ne sebeple yanıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İlgi için görüş yazmadım boş ver Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl İlgi duymuyorum meraktan soruyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İlgi almak için söylemedim diyorum? İlgiden kastım sorulmak falan Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Ne halin varsa gör o zaman ne diyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😅 teşekkür ederim yanlış anladın ama neyse kısacası pick me görlll olmak için demedim demek istedim Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Peki Yorumla
bernaayagmurrr Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Tüm gün bakim yaparak 0 4 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Seviyorsun kendini cildirasiya ☺️☺️ Yorumla bernaayagmurrr +1 yıl Evet.🙂 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Rastgele ☺️ Yorumla Godlike_Ruler_ +1 yıl Aslan 🦁 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Yasin pişkinle akrabalığın var mı 0 7 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Hayır tanımıyorum. O kim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Prof Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Google dan baktım. Hiç alakam yok onunla 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen hiç alakan yok Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl O zaman niye sordun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Amaç sohbet muhabbet sormuş bulundum Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Sohbetlere açığım 🤗☺️ Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Uyuyarak. 0 3 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Şu an uyumuyorsun ne yapıyorsun? Cevap sahibi +1 yıl Uyuyamıyorum bu gün çünkü hastayım. Uyumam için komple dükkanı kapamam gerek. İdare ediyorum, öyle. Kahve ve çikolata demek afiyet bal şeker olsun. Keyifli pazarlar.✌🏻 NujenZanistvan2 +1 yıl Kahve çikolata bahane yoldaş Lenin şahane 😅
herşeyygecer Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Klasik şeyler 0 1 Yorumla NujenZanistvan2 +1 yıl Nasıl şeyler onlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Spor yaptim, evde bir kac isim vardi hallettim sonrada dinlendim
Hangi spor
Kosuyorum
Tempon ve kondisyonun nasıl
Uzun yillardir koucuyorum, Cok iyiyim haliyle
Antrenörlük var mı sende
Yürüyüşe çıktım kulağımdaki müzikle gayet keyifli
Bol keyifler 🙏
Teşekkürler ☺️
Ricalar ☺️
Dinleniyorum evde.
Aslında dışarı da çıkılabilen hava güzel.
Saat altı buçukta kalktım üç saat ders çalıştım şimdi de ağladım biraz öyle
Niçin ağladın ve ne dersi çalıştın
Sınav için, canım yandığı için
Canın kim için ve ne sebeple yanıyor
İlgi için görüş yazmadım boş ver
İlgi duymuyorum meraktan soruyorum
İlgi almak için söylemedim diyorum? İlgiden kastım sorulmak falan
Ne halin varsa gör o zaman ne diyim
😅 teşekkür ederim yanlış anladın ama neyse kısacası pick me görlll olmak için demedim demek istedim
Peki
Tüm gün bakim yaparak
Seviyorsun kendini cildirasiya ☺️☺️
Evet.🙂
Rastgele ☺️
Aslan 🦁
Kahve olmazsa olmazım
Yasin pişkinle akrabalığın var mı
Hayır tanımıyorum. O kim
Prof
Google dan baktım. Hiç alakam yok onunla 😅
Aynen hiç alakan yok
O zaman niye sordun
Amaç sohbet muhabbet sormuş bulundum
Sohbetlere açığım 🤗☺️
Uyuyarak.
Şu an uyumuyorsun ne yapıyorsun?
Uyuyamıyorum bu gün çünkü hastayım. Uyumam için komple dükkanı kapamam gerek. İdare ediyorum, öyle. Kahve ve çikolata demek afiyet bal şeker olsun. Keyifli pazarlar.✌🏻
Kahve çikolata bahane yoldaş Lenin şahane 😅
Klasik şeyler
Nasıl şeyler onlar