Annemle kavgalar gırla, ne yapmalı?

Gençler ben lise sona giden anneme karşı aşırı saygısız bir kızım. Yaklaşık 4-5 senedir evde kavga eksik olmaz, annem de üstüme gelen beni aşağılayan bir kadındır her fırsatta. Gerçi ben abarttigimi düşünüyorum, bana ettiği hakaretlerde hakkı var çünkü. Babamın yanında veya toplum içinde asla annemin yanında olduğum gibi bir insan değilim ayrıca. Onun yanında saçma sapan hareketlerim oluyor inkar etmiyorum bu konuda yardıma ihtiyacım var. Ve annem benimle düzgün konuşmak istese bile kendimi kaybedip her an küfür edebiliyor sesimi yükseltebiliyorum. Bu durumdan, kendimden çok rahatsızım ve utanıyorum. Anneme göre embesil sığ yasitlarinin gerisinde cahil ergenin tekiyim ve bana acıdığını hissediyorum. Bu saatten sonra kendimi olduğum gibi nasıl gösterebilirim, affettirebilirim?
Annemle kavgalar gırla, ne yapmalı?
Cevapla