Eltimin sorunu ne sizce nasıl uzaklaştırabilirim onu?

Ben üniversiteden mezun oldum 4 yıl aktif çalıştım mezun olur olmaz sonra eşimle tanıştım aşık olduk evlendik, evlendikten 8 ay sonra hamile kaldım, şimdi 1 yaşına yeni giren bir kızımız var çok şükür. Çocuğumu akraba eline veya bakıcıya bırakmak değil kendim ilgilenmek istediğim için çalışmayı bıraktım, eşim de serbest çalışıyor zaten gelirimiz de durumumuz da iyi seviyede, bir eksiğimiz yok. Eltim avukat kendine ofis açamamış (sebebini bilmiyorum) asgarinin biraz üstüne başka avukatın yanında çalışıyor, yanında çalıştığı adam da fena bir adammış iş yerinde hakaret, sözlü baskı her şey varmış, kısaca işinden gelirinden memnun değil konuşmalarından belli ki. Bizden yaşça büyükler 34 yaşında eltim, 36 yaşında eltimin eşi yani kocamın erkek kardeşi işte, çocuk yapmamışlar (sağlık problemleri yok), eltim işinden uzaklaşırsa bir daha sektöründen kopar diye çocuk yapmak istemesine rağmen yapmamış, çocuğu yok diye mutsuz, ama işinden de mutsuz, gelirinden de mutsuz, kocasına sürekli bu benim çocuğum bana yetiyor falan diyor. Bana ortamlarda hasetlik yapıyor, kayınvalidemiz bize daha sık gelip gidiyor çünkü torunu var yani daha 1 yaşında, e eltim çalışıyor akşamları da yorgun olurlar diye kimse gitmiyor onlara. Bu tarz şeylere sürekli kuruluyor bana fenalık yapıyor aklınca alttan alta. Bıktım bu kadından sürekli benimle kıyas yapıyor kendini

Eltimin sorunu ne sizce nasıl uzaklaştırabilirim onu?
Cevapla