Hayır olmaz. çünkü zaten insanlar kötü olduğu için katil çıkıyor. ve insanların kötü olması anaormal zaten. yani bunun normali katil çıkmaması olurdu. ama günümüzde maalesef durum böyle değil. ayrıca söylediğim gibi burada o şeyin normal olduğunu belirleyen tam tersi değil. iyi veya kötü olmasıdır
Kısır döngü normallesirse kurban daha kolay atlatır belki ama bu tarz şeyleri yapmak isteyen kişiler için cesaret verici olur. Bir insan bunları yapabilir ama kontrol altında tutan mekanizmalar var frontal lobu toplum vesaire.
Yalan söylemek normal bir davranış ama kötü bir şey mesela ama bu dediklerin fazla travmatik şeyler tecavüz mağduru için öldürülen kişilerin yakınları için şahit olanlar için
şu an herhangi bi fikrim yok normal olan şeyler kötü de olabilir kötü olan bir şeye normal demek neden kötü olsun diye düşünüyorum ama öyle söyleyince de normal demek sanki kötüymüş gibi oluyo bu konuda baya kararsızım bi yandan da doğada da taciz ve tecavüz var ve dünya da kimsenin birini taciz etmemesi şaşırılacak bir şey olması gereken ama anormal birşeymiş gibi geliyo
Evet bunu birine söylediğim de soğumuştu ve yargıladı sonra anlamasını istedim anlamaya çalışmadı ve şu an konuşmuyoruz aslında bu olay olmasa bu kadar düşünmezdim bu konuyu ama değer verdiğim birini bu yüzden kaybettim yani ister istemez düşünüyorum neyse yorumunuz için teşekkürler iyi günler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çünkü birisi insanın özgürlüğünü alıp kirletiyor. diğeri de direk canını alıyor. yani normal insanlar kimseyi öldürmez bu yüzden.
Ama 7bucuk milyar insandan hiç katil çıkmaması şaşırtıcı olurdu, anormal olurdu dolayısıyla tersi yani katil çıkması normal sayılmaz mıydı?
Katıl çıkması o şeyi normalleştirmez. burada sayı değil yapılan şey önemlidir
Şöyle şöyleyeyim bir şey anormal ise onun tersi normaldir yani katil çıkmaması aşırı anormal olduğuna göre birinin katil olması normal olmaz mı
Hayır olmaz. çünkü zaten insanlar kötü olduğu için katil çıkıyor. ve insanların kötü olması anaormal zaten. yani bunun normali katil çıkmaması olurdu. ama günümüzde maalesef durum böyle değil. ayrıca söylediğim gibi burada o şeyin normal olduğunu belirleyen tam tersi değil. iyi veya kötü olmasıdır
Hımm pek mantıklı gelmedi ama fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Rica ederim.
Kısır döngü normallesirse kurban daha kolay atlatır belki ama bu tarz şeyleri yapmak isteyen kişiler için cesaret verici olur. Bir insan bunları yapabilir ama kontrol altında tutan mekanizmalar var frontal lobu toplum vesaire.
Normal olarak karşılansa da bu olay ya da bu davranış kınanabilir yine kişinin cesareti kırılabilir
Bir şeyin normalligi sence bu dünyada olup olmamasına mi bağlı yani senin için anormal şey ne bu açıdan bakarsak her şey Normal oluyor
Yalan söylemek normal bir davranış ama kötü bir şey mesela ama bu dediklerin fazla travmatik şeyler tecavüz mağduru için öldürülen kişilerin yakınları için şahit olanlar için
Evet bu yüzden insanlar normal olduğunu kabullenmek istemiyor yakınını kaybeden birinin en başlarda kabullenememesi gibi
Normalleştirirsen daha çok olur
Ama normal olan birşeye ek olarak iyi veya kötü diye nitelendirme gerekmez mi?
Yani normal olsa da o şeyi kınayamaz mıyız?
Sana göre taciz tecavüz normal mi
şu an herhangi bi fikrim yok normal olan şeyler kötü de olabilir kötü olan bir şeye normal demek neden kötü olsun diye düşünüyorum ama öyle söyleyince de normal demek sanki kötüymüş gibi oluyo bu konuda baya kararsızım bi yandan da doğada da taciz ve tecavüz var ve dünya da kimsenin birini taciz etmemesi şaşırılacak bir şey olması gereken ama anormal birşeymiş gibi geliyo
Çok değişik bir düşünce bakışı
Evet bunu birine söylediğim de soğumuştu ve yargıladı sonra anlamasını istedim anlamaya çalışmadı ve şu an konuşmuyoruz aslında bu olay olmasa bu kadar düşünmezdim bu konuyu ama değer verdiğim birini bu yüzden kaybettim yani ister istemez düşünüyorum neyse yorumunuz için teşekkürler iyi günler
İyi günler