Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Bırak bu işleri kuru fasulye pilav neyine yetmiyor. Ayrıca uzak doğu yemekleri çok kötüdür şahsen kendim biliyorum 1 ay Çin'de kalmıştım.
Haram seyler yeme ya. s
Cevap
6Cevap
TerraCity yakınlarında bir çin lokantası vardı. Öyle hatırlıyorum.
arkadaşının doğum gününü kutlarım :) ben de bir kore hayranıyım ^-^
arkadaşların dediği gibi lara da vardır ama umarım canlı ahtapot falan yoktur
Beyaz dunyanin orda var sushi co
zeytin köyde var :P
Hic rastlamadim
makro ya bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar