Arkadaşsiz nasıl özgüvenli olunur? okuyun?

Arkadaşim varken g@tüm tavan oluyor arkadaşım yokken hayatıma gazi olarak devam ediyorum, konsere babamla gidiyorum arkadaşım olsa bile yollamaz illa babam da gelecek seviyorum onla gitmeyi. İnsanlardan hep biraz utaniyorum, bakıyorum diğerlerine arkadaşları var rahatlar eğleniyorlar bende eğleniyorum ama hep benden daha çok eğlenmiyorlarmış gibi geliyor ben zıplasam acaba biri bana bakıyor mu biri elimi kaldırdım diye bu kızda habire elini havaya kaldırıyor acaba dışardan nasıl gözüküyorum gibi düşündeler geçiyor anın tadını cikaramiyorum

Arkadaşsiz nasıl özgüvenli olunur? okuyun?
Cevapla