Malı mülkü olan bir erkek istemek en doğal hakkım degil mi?

Evim var, yazligim var, arabam var, yatirimlarim, birikmişim var. Evlenecegim adamin da bir seyleri olmasini istemek dogal hakkim diye düşünüyorum.

Ben bunlari alabildiysem bir erkek hayli hayli alır. Açıkçası hicbir seyi olmadan gelip benim evime, yazligima konsun istemem. Artik erkeklerde evlendigi kadinin evine, malina çöksün istemiyor.

Bu yuzden bosanirken mal varligini başkasına devredenler bile var. Hal böyleyken evi, arabasi, birikmis parasi olmayan adami ne yapayim?

Nasip kismet olursa bir ev alma planim daha var, butceyi denklestirebilirsem. Bunlar hem yatırım oluyor hemde ilerde çocuklarıma yaşam alani oluyor.

Malı mülkü olan bir erkek istemek en doğal hakkım degil mi?
Cevapla