Neden aldatılanlar her zaman mağdur gösteriliyor?

Linç yiycem ama bazı kadınlar aldatılmayi sonuna kadar hak ediyor bence aynı şekilde erkekler de öyle sizce saçma sapan hakaretler sayiyorsunuz ama bence kadınlar da suçlu bakımsız paspal vs nasıl Aldatılmamayi bekliyorlar adamlar haklı ee boşanmak zor mecbur aldatıcaklar

Güncellemeler
+1 yıl
Üstelik bazı kadınlar aldatıldığı halde boşanmıyor ve karşı tarafı suçluyor kocasını suçlamak yerine bunlar gerçekten aldatılmayı hak ediyor. Aldatalıp işi gücü olmadığı halde boşanan çalışıp çocuklarına bakan asil kadınlar tanıyorum
Neden aldatılanlar her zaman mağdur gösteriliyor?
Cevapla