Delirmek üzereyim. Ona nasıl davranmalıyım?

Eşim lise mezunu asgari ücret çalışanı. Ben ise okul öncesi öğretmeniyim ama çalışmıyorum. Evleneli 1 yıl oldu. Ailesi beni istemediği için ne isteme ne nişan hiçbir şey olmadan sade nikahla evlendik. Ona maddi yük olmamak için elimden geleni yaptım. Bir kadın olarak üstüme başıma bir şey almayı bırakın mutfak alışverişi için bile şurdan burdan kısarak yaşıyoruz. İstanbul gibi bir yerde kirada yaşıyoruz. Ben de çalışmak istiyorum. Eşime destek olmak istiyorum. Ama ne zaman konuyu açsam tartışma çıkıyor. Geçinemiyor muyuz aç mısın açıkta mısın diyor. Kendi kazancı sadece kira ve borçlara gidiyor. Mutfak malzemesi faturaları ise ben ailemden alıyorum. Ailemden aldığımı öğrenince de kızıyor. Ama ona kalsa hiçbir şey ödenmeyecek. Benim ödememi bekliyor ama nasıl. Ailemden alınca kızıyor çalışsam istemiyor. Havadan mı getireceğim. Evde bir şeyler yapıp satmayı denedim maalesef zarar ettim. İş buldum bir kurumda çalışmak istiyorum üzerinden yükleri almak istiyorum dedim. Tartışma çıkardı. Yatakları ayırdı. Defol git bu evden e getirdi konuyu. Tartışmadan önce şansımsın canımsın diyordu birden değişti. Şimdi senden önce elimde para kalıyordu şimdi bir kuruş olmadan işe gidip geliyorum diyor. Birden yatakları ayırdı evden gitmemi istedi. Gün içinde arıyorum cevap vermiyor. Nasıl davranacağımı bilmiyorum. Ben kötü bir niyette değilim ona destek olmak istedim sadece. Ne yapmalıyım ona nasıl davranmalıyım?

Delirmek üzereyim. Ona nasıl davranmalıyım?
Cevapla