Boyum kısa hiç arkadaşım yok psikolojim bozuldu?

Liseye gidiyorum ve bugüne kadar hiç böyle yakın bir arkadaşım olmadı yaşıtlarıma bakıyorum hepsi arkadaşlarıyla geziyo falan öyle mahallede de arkadaşlarım yok ve bunların hepsi boyum kısa olduğu için özgüvenim yok hayattan bıktım. Arkadaş yapim diyorum hepsi benden uzun, benden kısalar ya da Benle aynı boyda olanlarda mal oluyor. sevgili yapim diyorum tipimde fena değil ama hiç bir kız kendinden kısa bir çocukla çıkmak istemez. Ailede sorun yok maddi durumumuz falanda iyi. Kişilik problemleri yaşıyorum kafamı derse verim diyorum çevremdekileri görünce ister istemez psikolojim bozuluyor. Serseri Bi tip olim diyorum yaşıtlarım benden uzun. Ünlü olim diyorum oda olmuyor çünkü sabırlı bir insan değilim. Tam Bi malım. Sanaldan arkadaş yapiyim diyorum insanlarla internetten doğru düzgün konuşamıyorum. Sınıfta bazen Bi kafamı kaldırıyorum herkes robot herkes aynı hepsi ergenler, ben niye onlar gibi olamıyorum, biri bir yalan söyleyince hemen anlıyorum insanların duygularını ne düşündükleri ne yapıcaklarını azda olsa anlıyorum, ya dünyanın en zeki insanıyım ya da kafayı yiyen kafasında senoryalar kuran Bi malım. Kariyerine odaklan kafana takma bunları demeyin olmuyor insan ister istemez kafasına takıyor. Bıktım

Boyum kısa hiç arkadaşım yok psikolojim bozuldu?
Cevapla