Üniversitede son seneye geldim doğru düzgün arkadaş bile edinemedim?

İnsanlar o kadar garip ve hemen eleştirmeye arkanızdan konuşmaya hazırlar ki. Ne birlilte ödevler yapacağım ne vakit geçirebileceğim hiç arkadaşım olmadı. Yakın gördüklerim eğlendiğim insanlar oldu ama birlikte ödev yapmaya gelince hepsi kaçtı geri çekildiler. İnsanlar sanırım üniversiteye eğlenmeye geliyorlar. Eğitim okul umurlarında değil.
Üniversitede son seneye geldim doğru düzgün arkadaş bile edinemedim?
Cevapla