Ben filozofum ama neden dalga konusu oluyorum?

Toplum düzeni, var oluş, din gibi konularda düşünüyorum. Hayatımın her alanına yayılmış bilgiler bunlar ama tartışacak, konuşacak hiç insan yok. Herkes birileri hakkında vs konuşuyor yani benim dusunduklerimle uzaktan yakından alakası olmayan konular. O yüzden ben insanlara uyum saglayamiyorum tamam ama dalga geçilmesi de çok saçma. Resmen bir filozofum, bir insanın folozof olması için illa felsefe okuması mi gerekiyor? felsefe okusa bile başkasının fikirlerini öğrenmekten öteye geçmiyor kimse.
Ben filozofum ama neden dalga konusu oluyorum?
Cevapla