+1 yılİşyerimdeyim , bir insan bir haftada 3 kez ayrılır mı sorusunun cevabını yaşıyorum. Ancak o kadar mutluyum ki beni gerçekten çok sevdiğini bugün öğrendim 🙂 Ben umudumu kaybetmedim bana döneceğinden eminim çünkü. Kahveyi yeni bitirdim taburedeyim dışarı oturdum, yanımda kitabım ve bir kez daha okuyacağım. Seneye bu aya kadar hedefim var gerçekleştirmem lazım 😄
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler KS 🙂
En İyi Cevaplar
Soruyu okurken aklıma bu harika şarkı geldi bir kez daha dinledim.
Neredesin, kiminlesin ancak bu kadar güzel söylenebilirdi.
Burada da paylaşmak istedim.
https://www.youtube.com/embed/LAyNvKpwp1M02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. Daha çıkmadı. Şiirler filan okunuyor 💙
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılYalnızım odamda
00 Yorumla Evimdeyim, odamdayım, koltuğumdayım, tek başımayım, mesaideyim :D
03 Yorumla- +1 yıl
Oohh yanında kahven de vardır kesin.. Yoksa çaycı mısın
- +1 yıl
Üşenme yap bi kahve
Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. Aliskin degilsen demek ki genelde birileri oluyor yaninda. O zaman hic kafaya takma kafani dinle. Bulundugun yerde yalniz olmak pek iyi degil evet o ayri konu. Ama etrafi gozlemle, dusuncelere dal. Bakarsin biri cikar senle ilgilenen.
03 Yorumla- +1 yıl
Benle ilgilenen çıkmasın. Bi sahil kasabası dayım. Masalarda var insanlar. Takılıyorlar kendi hallerinde.
- +1 yıl
Var ama az içeridryim
+1 yılNerdesin iş yerinde bilgisayar karşısında AutoCAD te çizgilerin arasında kayboldum. Bı nefes almaya arada buraya bakıyorum... İyimi kötümü dersen kötü b3nce evde olup rakımı yudumlamak isterdim akvaryumu seyrederek
09 Yorumla- +1 yıl
Ne besliyorsun akvaryumda? Bizde de var da ondan sordum
- +1 yıl
Şu an için 1 çift tri color melek var
7-8 tane genetik Terra
2 adet bronz çöpçü
2 adet panda çöpçü
1 erkek 3 dışı cüce vatoz mevcut.
Balık akvaryum konusunda kafanıza takılanlar olursa sorabilirsiniz. Eskiden 18 akvaryum ile ayda binlece balık üretimi yapardım. - +1 yıl
Evde deniz akvaryumu var. İşte ciklet. Eşim ilgileniyor ben anlamam. Sadece çok güzel diyorum o da alıyor, bakıyor... Forumlara üye.. Bir sürü ilacı var. Testi var... Hiç bulaşmam. İzleyiciyim
- +1 yıl
Deniz akvaryumu zor zannat :) tatlı suyun kimyasını çözdüm ama tuzlu su hiç bulaşmadim :)
- +1 yıl
Ben gördüm beğendim. Çok güzelmiş dedim. Kurdu sıfırdan... İşte bakteri yüklüyor önce yaşamı başlatıyor sonra balıkları uyumuna göre koyuyor... Çok zor iş. Test kitleri var. Tuzu, kumu, her şeyi zor iş
- +1 yıl
İyi seyirler olsun öyle ise ama deniz tavsanlari vede mercan içinde yaşayan palyaçolara bitiyorum :)
- +1 yıl
Yaaa anemonu host edindiler öyle tatlı oluyor ki izlemesi
- +1 yıl
O balıklarda bide bildiğim bütün hepsi erkek olarak dünyaya gelmesi ve sonradan dişiye dönmesi
- +1 yıl
Ben tam bilmiyorum ama bizde biri dişi biri erkek. Daha yavru yok.. Zaten üretme amacı değil izleme amacı var. Evde 125 litre, işte 400 litre
+1 yılŞu anda yalnız başıma çalışıyorum. Süper. Çok verimli. Ama kahve edecek güzel bir sohbet arkadaşı... fena olmazdı.
00 Yorumla
+1 yılYavrum nerdesin kiminle Şu an kimlerlesin bdbxbsns
03 Yorumla- +1 yıl
🤪Yavrum muuu hahahah bak bu iyiydi bana mı dedin?
- +1 yıl
şarkı kanka sakın ol sana demedim
- +1 yıl
Tamam kuzucuk
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u +1 yılEvdeyim, yatağımdayım, yalnızım, biraz halsiz, keyifsizim.
08 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun. Grip mi?
- +1 yıl
Sağ ol, benim ki üzüntü hastalığı ve sanırım biraz uzun sürecek gibi...
- +1 yıl
Hıımmm.. Anlatmak istersen dinlerim. Bazen kalp kırılır, iyileşmek zaman alır. Ama zaman, en iyi iyileştiricidir
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Keşke kalp kırıklığı olsaydı, ölüme çare yok ve acısı geçmiyor. Belki zaman ile hafifler.
- +1 yıl
başın sağolsun... ölüm acı evet... zamanla yakıcılığı azalıyor
- +1 yıl
Allah razı olsun.
- +1 yıl
Amin cümlemizden
- +1 yıl
Amin
+1 yıldolmuştayım. Pek iyi dedilim, üşüttüm, burnum tıkalı filan 😧
03 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun
- +1 yıl
teşekkür ederim. zencefilli ballı, ıhlamur filan içiyorum... inşallah iyi olacağım :)
- +1 yıl
inşallah
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Sen bu soruyu sorarken, ben koltukta uyuya kalmışım. O da iyi bir şey🙂
03 Yorumla- +1 yıl
Ben de çok dolanmadım etrafta eve geldik
- +1 yıl
Amin cümlemizin.
Hayırlı sabahlar
Evdeyim, odamda yalnız başıma bir konuyu düşünüyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
hıımmmm hadi fazla düşünme uyu artık :)))
+1 yılEvdeyim, ağlayarak müzik dinliyorum battaniyeme sarılarak
07 Yorumla- +1 yıl
yaaaaa kıyamam sanaaa üzülme be teyzecim. her şey olacağına varıyor
- +1 yıl
Yiaa güzelim beniim bende dün sana kıyamamamıştım🥺🥺
- +1 yıl
Haklısın 🌸 ama duygusal olunca zorlanıyoruz maalesef🥺
- +1 yıl
@bernaayagmurrr Değmiyor o gözyaşları biliyorsun... :')
- +1 yıl
Evet kuzum değmiyor ama ağlıyoruz bakalım rahatlamak için 🙂❤️
+1 yılkafedesin ve beni çağırıp kahve + çizkek ısmarlamıyorsun... kill him!
01 Yorumla- +1 yıl
:))))
+1 yılNişanlımın evine geldim. Yarın akşam İzmir'e gelecek. Evde tek takılıyorum :)
02 Yorumla- +1 yıl
Allah kavuştursun şimdiden
- +1 yıl
Teşekkür ederim 💖
Evdeyim, yalnız ve sessiz sakin oturup kafa dinliyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
kafa dinlemek de ihtiyaç
+1 yılEvimdeyim, yatakta yatiyorum, tele bakiyorum ve bu mesaji yaziyorum, gönderdim.
01 Yorumla- +1 yıl
İyi ettin
+1 yılZonguldak evde odamda yanlız takılıyorum öyle
09 Yorumla- +1 yıl
Ailen?
- +1 yıl
Evli değilim babam annemi le yaşıyorum salondalar
- +1 yıl
Senin ailen?
- +1 yıl
Çocuklar evde. Kocam görüşte (iş) iyi görünmüyordu. Onu ben bıraktım. Araba kullanacak kadar dinç durmuyordu.
- +1 yıl
Bekliyorum işte... Çıksın eve gidelim
- +1 yıl
O derece mı morali bitik
- +1 yıl
Tüm gün çalıştı ofiste. Çok yoruldu. Boya badana tadilat... Akşam baktım, iyi görmedim... Dedim ben kullanacağım seni böyle salamam
- +1 yıl
İyi bu gece deliksiz uyur 🙂
- +1 yıl
İnşallah.
Ankara 'dayım, hâlâ ev arıyorum ve artık yorgunum...
02 Yorumla- +1 yıl
Kolay gelsin
Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. İşteyim çalışıyorum. Cafedesin kötü, güncelleme ile iyi ne hoş.
016 Yorumla- +1 yıl
evet.. insanoğlu kuş misali bir oradasın bir burada :)))
ben de adliyede duruşma sırası bekliyorum. du bakalım nolacak - +1 yıl
Kazanırım sanıyordum, hakime hanım o kadar kolay değil, bilirkişi incelemesi isterim dedi. Du bakalım nolacak 🤭 bu iş uzar gider
- +1 yıl
Hahaha keşke o kadar heyecanlı olsa. Hukuk davası sevmiyorum yaa.. Ne varsa cezada var
- +1 yıl
Yarın Ankara , pazartesi çok büyük davanın duruşması var. 1 saat kadar konuşurum. Haftasonu hazırlanacağım...
- +1 yıl
İzmir zor iş 🙂
- +1 yıl
Amin. Çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Sana da işlerinde kolaylıklar dilerim 🖐️
- +1 yıl
Aldım beraati, dönüş keyifli. Senin de günün güzel geçsin 🖐️🙏
- +1 yıl
Eyvallah
+1 yılBaküde yurdun kütüphanesindeyim. Yalnızım. İyi ya. Sakin, kendi-kendime
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı. yalnızım fakirlikle mücadele ediyorum valla hayat zengilere güzel
03 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
😐
Aile & Toplum konusunda 524 cevap paylaştı. İzmir de olsam uzaktan el sallar geçer giderdim
01 Yorumla- +1 yıl
👍🖐️
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılHer zaman ki gibi evde tek başıma takılıyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
Seviyor musun yalnızlığı?
- +1 yıl
Evet seviyorum.
- +1 yıl
O zaman ne mutlu sana
+1 yılEvdeyim canım sklıyo baya bi sklıyo off puff
05 Yorumla- +1 yıl
İş?
- +1 yıl
Salı günleri calışmıyoruz kapalı kuaförler
- +1 yıl
Hıımm pekii iyi dinlenmeler
- +1 yıl
Mersi sizede keyifli günler
- +1 yıl
İş güç.. Biraz keyifsiz
Yatağımdayım tek başınayım hayatımdan giden herkese defol diyorum
00 Yorumla
+1 yılDışarıdayım, yalnızım idare eder)
12 Yorumla- +1 yıl
ben eve gelebildim
- +1 yıl
Güzel. Bu akşam farklı ben de🙂
enişte yok mu hacı abla
01 Yorumla- +1 yıl
Var enişteni bekliyordum evladım
u +1 yılAilemleyim 💞 mükemmel.
02 Yorumla- +1 yıl
Harika 💙
- +1 yıl
💞☺️
- Aile & Toplum konusunda 620 cevap paylaştı.
+1 yılEvdeyim işten geldim halsizce uzanıyorum
06 Yorumla- +1 yıl
İyi istirahatler
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Bunu tercih ederim daha dinlendirici
- +1 yıl
Ben oraya çok uzaktayım şu anda
- +1 yıl
Ne yazıkki bende ☹️
Sevisteyim eve geçiyorum. Servistede 4 kişiyiz 😂
03 Yorumla- +1 yıl
Oo ne güzel..
- +1 yıl
Eve gitmek güzel
+1 yılevdeyim oturuyorum benim hayatımın her günü yalnız
05 Yorumla- +1 yıl
Ailen?
- +1 yıl
babam vefat etti tek annemle kalıyorum konuştuğumuz yok zaten
- +1 yıl
Hımmm
- +1 yıl
Başın sağolsun
- +1 yıl
saolasın
+1 yılKafede yalniz olman iyi aslinda
00 Yorumla
+1 yılEvdeyim, yalnız gibiyim, iyi sayılırım.. :))
01 Yorumla- +1 yıl
Ben de eve dönüş yolunda...
Gizli Üye(25-29)+1 yılArabadayım tek başımayım müzik dinliyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Ne dinliyorsun?
Cevap sahibi+1 yılTülay maciran mayın tarlası akustik
- +1 yıl
👍
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Ev gibisi var mı yaaa
02 Yorumla- +1 yıl
Ooo bence de
+1 yılGelelim yanlız oturma
04 Yorumla- +1 yıl
🤪
- +1 yıl
Cidden😀
- +1 yıl
İşim bitti dedi... Aksilik çıkmış olmamış... Gidiyooooommm
- +1 yıl
Tüh beee
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. evdeyim tekim. alıştım yalnızlığa ama kötü
020 Yorumla- +1 yıl
Ben de sevmiyorum
- +1 yıl
Benim iki saat sonra bitecek ama seni bilmem
- +1 yıl
Eşim görüşten çıkacak onu alıp eve gideceğim
- +1 yıl
Evet. Tek başıma kafede oturmayı sevmiyorum.
- +1 yıl
:)))) evde kahve keyfi
- +1 yıl
kahveye bağımlıyım sanırım. yalnız içtiğimin tadı yoktu.
- +1 yıl
eşimle içiyorum. bir iş hallettik pc başında biraz sohbet ettik. şimdi o twitterda haber bakıyor ben boş beleş burada takılıyorum :)))) haberleri ondan alıyorum yetiyor... böylece konuşacak konu oluyor. ben geyik muhabbeti anlatıyorum o ciddili (!) konulardan söz ediyor :))))
- +1 yıl
uyuruz yorulduk artık. biraz kafa dinleyip uyumak iyi fikir.
- +1 yıl
boya badana yerleşme çalışmaları sonra cezaevine gidiş geliş derken ahanda bu saat oldu... gün yetmiyor
- +1 yıl
avukat. görüşe gitti ama adam hükümlü görünüyormuş. hükümlü olunca mesai sonrası görüş yasak. ama adam hükümlü değil tutuklu... hasılı kelam, sistem hatası... göremedi müvekkili.. yol sıra gittik çay sıra geldik :))))
+1 yılİyiyim iyi
01 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel
- Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılEvde nette boş boş
04 Yorumla- +1 yıl
Dinlendiriyor... Boş boş takılmak kafayı dağıtıyor
- +1 yıl
Bazende sıkıyor
- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
İş bugün yoğundu 🙂 boş saatlere geldik
Evdeyim TV izleme ce
03 Yorumla- +1 yıl
İyi seyirler. Ne var ekranda?
- +1 yıl
👍
Bence güzel
06 Yorumla- +1 yıl
Çok değil yaa
- +1 yıl
Ben hiç sevmedim
- +1 yıl
🤪
Bursadayım
02 Yorumla- +1 yıl
Evde misin
+1 yılYalnızım kendimleyim 🙂🙂
00 Yorumla
+1 yıliyiyim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılYataktayim yalniz
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer