Neredesin, kiminlesin? İyi mi yoksa kötü mü?

Bir kafedeyim. Tek başımayım. Kafa dinlemek için iyi gibi ama yalnızlığa alışkın değilim.. Kötü bence 🙄

Güncellemeler
+1 yıl
nihayet evimdeyim... evim evim güzel evim...
Güncellemeler
+1 yıl
Çocukların törenine geldik. Benim oğlan bir şeyler çalacak. İlk kez toplum önüne çıkacak. O heyecanlı, ben ondan heyecanlı.. Giyindim süslendim oğlumu dinlemeye okuluna geldim 💙
Neredesin, kiminlesin? İyi mi yoksa kötü mü?
Cevapla