Hayat ne garip bir yer arkadaşlar, sizce sınanıyor muyum?

Ben kimseye zarari dokunmayan, elimden geldigince her zaman iyilik yapan bir insanim. Ne kadar iyi bir insan olsam da dünya bana her zaman dişlerini gösterdi, 29 yıldır yaşamiş olduğum yerden ki hayatimin bu sempt'de gecmisti, her yerinde anılarım vardı, benim icin cok degerliydi, semptimden baska bir sehire tasinmak zorunda kaldim, yetmezmis gibi var olan isimi de kaybettim.
Sevdiklerimi geride biraktim,
Su an oyle bir yerdeyim ki, sevildigim yerden beni hic kimsenin tanimadigi ve benimde kimseyi tanimadigim bir yerdeyim, isinde gucunde olan biriydim simdi ise issiz gucsuz biriyim...
Butun anilarim, yasanmisliklarim her seyim geride kaldi.
Bu bir imtihan mi? Neden hep beni buluyor?
Hayat ne garip bir yer arkadaşlar, sizce sınanıyor muyum?
Cevapla