Ev alamıyoruz, kiralar asgari ücretin üstünde kredi çekip boğazımıza kadar borçlarla yuvalar kuruluyor.
Çok üzülüyorum strese giriyorum ya napacağımızı bilmiyorum
Çok üzülüyorum strese giriyorum ya napacağımızı bilmiyorum
Nolacak yurt dışına kaçan kaçacak kacamayan veya kaçmak istemeyen insanlar da burada köle düzenine mahkum olacak kafayı kullanmazsa insanlar helekide halk parayı iyi bir şekilde kordine edemiyor eğitim verilmesi gerekiyor
Ülkeyi yonetenleri hiç söylemiyorum zaten onların komple bu işi birakmaları gerekiyor
Ya sürekli borç çekip kredi ile krediyi ödeyecek ve sonrasında para getirecek gelir getiren yollar bakılacak ya da onun gibi konular üzerine gidilecek
Dün ailem ile ev bakmaya gittik 2 1 evin fiyatı 750 bin TL önceden villa alınırdı o paraya şimdi bir daire zor alıyorsun para biriktirmenin bir yolunu bulmak şart ekonomi videoları izleyip ona göre hamle yapabilirsiniz para biriktirmek için.
Bu halk bu kafa ile giderse daha çekeceğimiz çok zorluk olacak.
Genel olarak insanlar şunu istiyor. Evleneyim ama konforumda, rahatım da yerinde olsun istiyor. Köle mi? olayım, dert mi? çekeyim? falan filan. Herkes kendince haklı. Kimseye bir şey demeye hakkımız yok.
Eskiden gerçekten sadakat ve sevgi vardı. Ama günümüzde maddiyat üzerine kurulu her şey.
Rabb' im herkesin gönlüne göre versin inşallah.
Ben herşeyi minimuma tutmama rağmen yapamıyorum 1+1 ev nikahlı düğünsüz, max 30binlik altın bile şu an lüks bizim için
şu an evlenmek istesem inan Altın alacak gücüm yok. Dediklerin çok değil ama Para karşılığı insanı çok yoruyor. Ev kredisini daha yeni bitirdim. Geçim o kadar kolay değil. Daha doğrusu, Doğru insanla evlenemez isen hayat daha da zor oluyor. Hayat sadece gezmek eğlenmek kahkaha atmak değil. Mutluluk için ömrü ziyan edilmesi, ertelenmesi bence çok yazık...
O zaman şöyle yapmak lazım. İki tarafta birlikte her şeye katlanacaklar. İnsanların evi olmayabilir. alacaklarsa beraber alsınlar. Eşyaları mı? eksik evlenince zamanla alsınlar. Ama herkes her şey tastamam dörtdörtlük olsun istiyor.
Cevap
3Cevap
Evlenmeyi bir şey sanmayın çocuklarınıza zor bir hayat yaşatmayın
Allah sonumuzu hayrede
İlla evlenmez zorundamıyız :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?