Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Selam daha biz yakmadık evde 3 kişiyiz iki ihtiyar bi (az ihtiyar o b3n oluyooo) de ben, eskiler idareli oluyor evim çok büyük biz kışları sadece oturduğumuz yerleri yakiyoz hatta günse çıkınca kombiyi kapatıyoz
eğer? her odayı açsak ve güneşli havalarda kombiyi kapatmasak BOTAŞ borçlarını bayaa bi kapatır ama biz buna müssaade etmiyog 🤓00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Senin vadici olduğunu düşünmezdim😏
Yok yakmadım, zaren benim ev sobalı, ısıtıcı kullanacağım bu sene ama şimdilik termal içlik giyiyorum🙂
09 Yorumla- +1 yıl
Vadici değilim. Ergün Kazanır üstaddan aldım lafı. O da kombiyi açarken böyle dediydi.
- +1 yıl
Kurtlar vadisinin efsane tiradı.
https://m.youtube.com/watch?v=12pexBFxvuk
Videonun sonu çok şey anlatıyor. - +1 yıl
Sevmiyorum 🤭🤪
- +1 yıl
Sevmediğini biliyorum, söylemiştin ama onun tradını söylemen şaşırtmıştı. bu arada orta katta iseniz şanslısınız, üst kattakiler yandı. Kömür bike 7000 küsür oldu. Maaşlar 3. Vergi dilimine girdi, yani vergi dilimi yükselmediği için, patronlardan alınamayan veegi işçiden tahsil edildi. Ayrıca zaruri ihtiyaçların faiş artışı ile uine çalışan kesimden yüksek vergiler toplanılarak... Neyse, sen anlamışsındır.
- +1 yıl
Sonumuz hayrolsun. O sözü sadece şaka olsun diye demiştim.
- +1 yıl
Korku...
- +1 yıl
O da mümkün
+1 yılKahramanlıkta gözüm yok 😀
046 Yorumla- +1 yıl
Hahha bakalım ben kalkıştım bu kahramanlığa.. Faturayı görünce konuşuruz
- +1 yıl
😀 Sıradan olmanın konforu yetmedi sana
- +1 yıl
Yapacak bir şey yok. Üşüdüm deyince fımdıklar... Eşimle göz göze geldik ve karar verdik.. Zor oldu ama başardık
- +1 yıl
Koskaca eşin varmış senin ya 😀 çalışıp öder sana ne olur
- +1 yıl
Oohh miisss
- +1 yıl
Burdaki kahraman adayı sen değilsin sanki 😀
- +1 yıl
Ben de çalışıyorum. Ben de ödüyorum.
Ev hanımı olsaydım dediğin doğru olurdu - +1 yıl
🤣🤣🤣 Şaka dedim ya hemen diş gösterme ev hanımı olsanda farklı denemezdi
- +1 yıl
Ben gıcık oluyorum galiba ev hanımlarına 😂 oohh miisss yattığın yerden kazan. Bi de çeşitli bunalımlara gir ilgiyi topla... Benim çalışmaktan bunalıma zamanım kalmıyor. Bunalıma girsem o işleri kşm yapacak? En fazla bunalıyorum 😂
- +1 yıl
🤣🤣 Fark ettim içten içe kıskanıyor bile olabilsin
- +1 yıl
Evet. Kendimle yüzleştim ve aydınlandım.
- +1 yıl
Rica ederim terapi benim işim 🤣😀 ama wv hanımı olmakta zordur y hiç olmadım ama
- +1 yıl
Ben bi dönem oldum. İki çocuk üst üste geldi. İkisi de küçüktü. Çok iş vardı evde. Ben baktım ikisine de. Sonra yarı zamanlı çalıştım. İki çocuğu sabah kreşe verdim. Sonra tam zamanlıya geçtim. Kısa bir süre sırf evdeydim.
- +1 yıl
Hafiften bir evde olmayı sevme durumu var galiba
- +1 yıl
Ben çalışmayı seviyorum ama işler karışık
- +1 yıl
Karışık işleri karıştırmamak gerekir 😀 depresyon belirtisi var
- +1 yıl
Var var.. 🤭 Eşiğindeyim ama ben depresyona girsem işleri kim yapacak
- +1 yıl
Ohoo bence depresyonun tam göbeğinde Nirvanayı yaşıyorsun 😀😀
- +1 yıl
Hahaha valla mümkün...
- +1 yıl
Sana hayat kısa kuşlar uçuyor fazla düşünme demek istedim ama diyemiyorum 😀
- +1 yıl
bu konu derin ve beleşe anlatılacak kadar basit değil. anlatsam kelimeler yetmez sussam gönül razı değil. sadece adım attığımı söylemek isterim. şartları değiştirmek için çabalıyorum ama kısa vadeli bir çözümü yok... benim stres faktörlerini azaltmam lazım. yönümü değiştirmem lazım amma ve lakin ha deyince olmuyor.
- +1 yıl
Tam da bu yüzden diyemedim çünkü kadının işi her detayı düşünmek 😀 hayatta boşveremezsiniz gelişine yaşamak olmaz
- +1 yıl
bir anda bırakamam. dünya kadar iş... sorumluluklar... her şey... alan değiştirmeye çalışıyorum. daha az stresli olacağını düşünüyorum. olmadı tostçu açarım be ya... en fazla ne olabilir? tostumu çift kaşarlı istedim tek koymuşsun der, öyle mi du bi tane daha kaşar koyayım derim... nedir yani.. bu mu mesele derim :)))
- +1 yıl
Bence sen hiç bırakamazsın hep aklın diğer tercihte kalır 😀
- +1 yıl
bi yanım seviyor ama zorlanıyorum. yoruldum.
- +1 yıl
Bir yanın kalk gidelim bir yanın ne işin var bilemediğin dünya bilinmezlik insanı hwr zaman tedirgin eder ama doğal bu
- +1 yıl
biliyorum sadece değişiklik sevmiyorum.
- +1 yıl
Buda seni bağlıyor düzeni bozmak istemiyorsun her insanda vardır bu kiminde az kiminde çok gelenekleri korumaya çalışırız
- +1 yıl
haklısın. destek ve sohbet güzeldi. teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim bende keyif aldım demek isterim ama bu defa birinin depresyonundan keyfimi aldın denir 😀
- +1 yıl
:))))) benim nelerden keyif aldığımı söylemeyim şimdi... millet can derdinde ben ama nasıl güzel savunma yaptım diye keyfimden dört köşe oluyorum.
- +1 yıl
😀 Anlamadım bunu bak nasıl yani
- +1 yıl
avukatım ben
- +1 yıl
Gerçekten mi 😀 susuyorum o halde inceden bir korku oldu
- +1 yıl
korkma... akışa bırak..
- +1 yıl
Bir eğitim seviyesi belli ama ben öğretmendir diyr tahmin etmiştim
- +1 yıl
psikolog musun psikiyatr mı? koyduğun teşhisin tedavisinde beni neler bekliyor :))))
- +1 yıl
İkiside değil 😀 sayısalcıyım rahat ol ama davranış tahminlerim tutuyor sadece sende olamdı üstelik profile baktım hukuk yazıyordu ama ben inatla öğretmendir demiştim
- +1 yıl
peli mesleğin ne
- +1 yıl
Ben senin kadar cesur değilim galiba 😀
- +1 yıl
Ok
- +1 yıl
Yorumlarda özel konuşmuyorum genel sohbet sadece
- +1 yıl
Anlıyorum. Ben de ilk etapta özelde sohbet etmemeyi tercih ediyorum. Beklentiler uyuşmayabiliyor. Bakışım, duruşum belli. Kısmet diyelim, belki başka sorularda karşılaşırız. 🖐️🙏
- +1 yıl
Belki teşekkür ederim
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence herkes eşine sevgilisine sarılsın böylece ısınırız 😂
018 Yorumla- +1 yıl
En güzeli ama bugün yok işe gitti
Cevap sahibi+1 yılBenimkine de çok yanaşılmıyo 😂😂
- +1 yıl
Neden?
Cevap sahibi+1 yılOlay farklı yerlere kayıyor 🙊
- +1 yıl
Anlıyorum. Aman kaysın beee... Miiss
Cevap sahibi+1 yılHergün hergün kaymasın ama 😁
- +1 yıl
Yaşlar müsait. Her gün olur yani neden olmasın 🤣
Cevap sahibi+1 yılHergün de yorucu oluyor ama
- +1 yıl
Evet haklısın.
Cevap sahibi+1 yılAma işte olmaz diyemiyorum
- +1 yıl
🤭😂 Haha seni anlıyorum
Cevap sahibi+1 yılKolay kandırılıyoruz galiba 😅😅
- +1 yıl
İyi bence böyle ben memnunum
Cevap sahibi+1 yılKendimden bahsetmiştim aslında 🤦♂️
- +1 yıl
İşte ben de kendimden söz ettim ama senin de çok şikayetçi olduğunu sanmıyorum. 🤪
Cevap sahibi+1 yılEvet memnunum ya. Maşallah performansı yerinde bu aralar bi kereyle bırakmıyor 😁😁
- +1 yıl
🧿🤭
Cevap sahibi+1 yılNazar değmesin aynen 😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılHafta içi yakmıyorum, haftasonu ise sadece çocuklarım bende kaldığı için yaktım. Geçen kış evin içi 12 dereceye düştü, yine de yakmadım.
04 Yorumla- +1 yıl
Ben duramam. Ağlarım soğukta 🤭🤣
- +1 yıl
Valla geçen kış bir kez bile hasta olmadım
- +1 yıl
Isıtacak birini bul 😂
- +1 yıl
Var ısıtan biri. 🙏👍
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Henüz Tam Değil Mutfak Yanıyor Sadece Şimdilik Amasya Merkez de Yaşıyorum ben Burası Henüz fazla soğumadi
00 Yorumla
+1 yıl15 gündur yanıyor valla cezamız15 gün sonra kesilecek 🙂
09 Yorumla- +1 yıl
Oooffff ben de bugün klima yaktım...
Du bakalım nolacak - +1 yıl
Aynı suça iştirak etmişsin çok değişmez aramızda ki ceza 🙂
- +1 yıl
Bence de
- +1 yıl
Ama bi yöntem buldum işe yararsa bence yazıcam
- +1 yıl
İpucu var mı 🤔
- +1 yıl
Var var... Ama denemedim..
Bak şimdi bi büyük toprak saksı.
6-7 küçük mum (tealight)
Mermer parçalara ihtiyaç var.
Mermer parçaların üzerine mumları yerleştir yak. Üstüne saksıyı kapat. Tek parça mermer olmaz, hava girmesi lazım alttan...
Çok ısıtıyor, maliyeti düşük diyor yapan amca... Du bakalım kesin denicem - +1 yıl
Olabilir hadi hayırlısı patent de al 🙂
- +1 yıl
🤪Amcanın teki yapmış üstüne konmak olmaz şimdi
- +1 yıl
Kolla
+1 yılHava soğuk evet ama soğuğa alışkınım. Hemen yakabileceğimi sanmıyorum. 🤷🏻
02 Yorumla- +1 yıl
Sonuna kadar diren 🖐️🤭
- +1 yıl
Direnirim.
+1 yılİstersen yakma benim sıpa diyor babaaa üşüdü baba üşüdü benn diye
05 Yorumla- +1 yıl
Ay benimkiler de bu sabah üşüdük dediler. Kocamla göz göze geldik. Yakıyorum dedi... Yak be canımızdan kıymetli değil ya napalım dedim 🤣🤪
- +1 yıl
Aynen öyle bakalım faturalar bu sene ne 3decek :)) doğal gaz hem içimizi hem bedeninizi hem cüzdanınızı hemde sovmekten dilimizi ısıtacak
- +1 yıl
Ne diyelim... Allah yardımcımız olsun
- +1 yıl
Tanrı Türk'ü korusun...
- +1 yıl
Korusun beee... Boşnak'ı da korusun ama 🤭🤪
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılElektrikli battaniye ile yatıyorum ben kombiler kapalı şimdilik
01 Yorumla- +1 yıl
İyi fikir
Gizli Üye(36-45)+1 yılsobalı evden kombili eve geçtim son ayarda bile ısıtmıyor birde ayda 3.000 civarı geliyormuş millete ozaman bize 10.000 gelecek kombi iş değil mng
09 Yorumla- +1 yıl
Soba da gürül gürül yanar miisss ama pisliği çok.
Cevap sahibi+1 yılgünde 1 kova yakıyordum her yeri çöp olsa ne olacak
- +1 yıl
Ben sobalı evde büyüdüm. Her sene badana ister eve is olur. Doldur boşalt zor.. Bana öyle geliyor yani
Cevap sahibi+1 yılev mükemmel yapılmıştı duvara çivi işlemiyordu soba konumu çok iyiydi bütün ev hamam gibiydi bacası dik ve geniş olduğu için tütme tıkanma olmuyordu emekli bir polis yaptırmış evi sığınağı kileri 5+1 konumunda 3 balkonlu daha arasam bulamam
- +1 yıl
Çok övdün şimdi gidip yerleşeceğim 🤭
Cevap sahibi+1 yılhayalim koye taş ev yaptırıp meşe odunu yakmak kastamonlu da değilim oysaki
- +1 yıl
Köy yaşamı bana göre değil. Köye bi tek kahvaltıya giderim 🤭
Cevap sahibi+1 yıltatil köyü benimkisi
- +1 yıl
O olur bak 🤣
+1 yılToros Dağları sağolsun soğuğu fazla hissetmiyoruz
00 Yorumla
+1 yılBende açmaya korkuyorum. Ev soğuk kalın kalın giydirdim çocukları ben de battaniyeyi çektim üstüme😊
22 Yorumla- +1 yıl
Valla sonumuz ne olacak muamma
- +1 yıl
Allah yardım etsin herkese 🙏
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoya badana derken üşümeye de başladınsa şimdiden masraflar ikiye katlandı desene.
011 Yorumla- +1 yıl
Evet. İki çocuk, okul, kurs derken..
Omayra şaşkın değil sıyırmış olacak bu gidişle
Cevap sahibi+1 yıl- +1 yıl
Yo yoo saplantı değil. Öyle düşünmedim
Cevap sahibi+1 yılGünaydın. Sevindim teşekürler. Güzel bir haftan olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Gene de gizli olmamanı tercih ederim. 👍
Cevap sahibi+1 yılPlaka belli olmalı diyorsun 😅
- +1 yıl
Evet bence öyle
Cevap sahibi+1 yılEn azından burada kim olduğum belli oldu 😅
- +1 yıl
Nema problema 👍🤭
Cevap sahibi+1 yılOo yeni dil de öğreniyorum 😅
- +1 yıl
🤭
+1 yılBüyük geçmiş olsun ocağımız söner bu yıl 😄
02 Yorumla- +1 yıl
Ayyy valla çok büyük cesaret gösterdik hayırlısı ne diyim 🤭
- +1 yıl
Olsun olsun sağlık daha önemli napalım 😊
Düşük derecede de olsa kombiyi açtık.
02 Yorumla- +1 yıl
Hadi bakalım cesaretini tebrik ederim
Ben daha bugün çorap giydim ya ne kombisi 😄
01 Yorumla- +1 yıl
Ben yaz kış çorapsız..
u +1 yılEvet çok soğuk 🥹
02 Yorumla- +1 yıl
Dondum bugün. Bi çılgınlık yapıp klimayı yaktık
- +1 yıl
:))
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılAçmamakta direniyoruz
05 Yorumla- +1 yıl
Sonuna kadar direneceğiz 🤭klima açtım bugün ben
- +1 yıl
Evet 😁
- +1 yıl
Yenildik biz… 🔥
- +1 yıl
Üşüdük di mi.. Biz de klimayı açtık
- +1 yıl
Evet ya üşüdük 🥺
+1 yılbiz yaktık 1.5 hafta oldu
02 Yorumla- +1 yıl
Ooff Allah kolaylık versin
- +1 yıl
doğal gaz var. sağol
+1 yılçok oldu günlerdir yanıyor açık bizim kombi
03 Yorumla- +1 yıl
Sonumuz hayrolaun
- +1 yıl
en az 2000 gelir gibi düşünüyorum 😂
- +1 yıl
Oofff evet
+1 yılAçamadim 2 ceket üst üste oturuyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Mecbur kalınca yapılır
- +1 yıl
Aynenn🥲
Klima açıyorum arada da kombi yakmadım daha.
01 Yorumla- +1 yıl
Ben de
+1 yılelektrik daha pahalı
00 Yorumla
+1 yılŞimdi açtım kisikti soğumaya başladı
00 YorumlaYok benim için henüz zamanı var
00 YorumlaYoo dışarı hala kısa kollu çıkarıyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun
+1 yılHenüz açmadık.. Yakındır ama..
01 Yorumla- +1 yıl
Ben açtım
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Yorgan yetiyor şimdilik 😀😀
010 Yorumla- +1 yıl
İşim üşüdü benim
- +1 yıl
İzmir.
Ama nem çok nem... Üşütüyor valla - +1 yıl
Yok ama nem çok
- +1 yıl
Hah işteeee üşütüyor
- +1 yıl
Mecburrr
Gizli Üye(18-24)+1 yılpara veremem doğalgaza
00 YorumlaDışarda kısa kollu ile oturuyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Neredesin
+1 yılYakmadim
00 Yorumla
+1 yılYaktik
00 YorumlaYaktık hafif yanıyor
00 YorumlaEvet üşüyo insan😕
00 Yorumla
+1 yılEvet
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer