"İyi ki varsın" cümlesi beni neden mutsuz ediyor?

Biri bana 'iyi ki varsın' dediğinde (kız erkek fark etmiyor) hep mutsuz oluyorum, içime bir sıkıntı düşüyor, belki biraz da üzülüyorum ve çoğu insan bu cümleyi duyduğunda mutlu hisseder. Neden böyle hissettiğimi merak ediyorum.
"İyi ki varsın" cümlesi beni neden mutsuz ediyor?
Cevapla