Ya da şu an ki lisesli olan gençlere verebileceğiniz nasihat nedir?
Benim ki bu yaşların tadını cikarmasi olurdu
Benim ki bu yaşların tadını cikarmasi olurdu
Eski maya şimdiki Mayayı görse derdi ki:"Asla yapmam deme o aslaların senin hayatın oldu ama en güzel hediyeyi aldın bu hayatta hidayeti. Bir zamanlar korkunç olarak baktığın hayatı yaşıyorsun ama bu hayat iyi ki oldu Rabbin sana hidayeti nasip etti korkma derdim."
Cevap
9Cevap
lisedeki halim şu an beni görse gurur duyardı
Ona sarilirdim hicbir sey demezdim cunku yine olsa yine ayni seyleri yapardim
Dikkatli olmasını, hedeflerini doğru düzgün seçmesini isterdim.
Black Pilli öğren yoksa hayatının 2ü yılı boşa gider. 😊
* 20 yılı
Büyük konuşmaması söylerdim. Lisedeyken asla yapmam dediğim her şey yalayıp yuttum.
Üşenme, çok ders çalış, çok spor yap, disiplinli ol, kendini geliştir.
Valla bizim sınıftaki Cerene açıl derdim
Daha cesur ve özgüvenli olmasını söylerdim
Sen ne slak adammışsın be 😂
Aptal canım
Boş işleri bırak ders çalış
Kendini rezil etmeyi bırak derdim
Aklını kullan
Daha cok seks yapp
O ilişkiyi yapma
Ulan en güzel günlerinmis ya
Eziktim o zaman Allah var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?