Ben eve biraz geç kalsam olay çıkıyor
Yaşım 30 olacak nerdeyse... Bir de doğma büyüme istanbulluyum ailemde öyle.
Ben eve biraz geç kalsam olay çıkıyor
Yaşım 30 olacak nerdeyse... Bir de doğma büyüme istanbulluyum ailemde öyle.
Ben az tartışmadım ailemle. Hala doğru düzgün gezemiyorum. İstanbul u doğtu düzgün bilmiyorum bile. Son zamanlarda fırsat buldukça kaçıp gezmeye başladım
Cevap
3Cevap
İstanbul tehlikeli otobüste bile bitirirler işini ayaküstü fortcular 😁
İstanbul da yaşamamış olanlara öcü gelmesi çok normal anlıyorum sizi
Bir zahmet uzak durun sadece
Nerden biliyorsun yaşamadığımı? Ondan sonra da ağlıyorsunuz surda tecavüz ettiler burada tecavüz ettiler diye.
Korkuyorlardır basına bir şey gelmesinden
Ben gece de gündüz de hiç evden dışarı çıkmıyorum
Bazen 4e kadar disarday surtuyorum np
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?