Üniversite de neden her şey dış görünüş neden herkes çıkarcı?

Durumum gereği aynı kıyafetleri dönüşümlü giyiyorum.
Malum diş hekimliği masrafli devlet yurduda cikmadi hem calisip hem okuyorum.
Okulda kimse benimle dogru duzgun konusmuyor kizlar bir havalarda beni kucumsuyorlar erkekler zaten anlatmama gerek yok.
Ben de insan değil miyim?
Nota gelince yanima geliyor mesaj atiyorlar.
Önemsenmem için her gün farkli janjanlı kiyafetler ve makyaj mi yapmaliyim?
Ya da insan yerine konmam için.
Üniversite de neden her şey dış görünüş neden herkes çıkarcı?
Cevapla