eğer ki aynı mahallede olup selamlaşma ile başlayıp sohbete dönen bir diyaloğumuz olsaydı zamanla sohbet edip zor günlerde birbirimize destek olmayı isterdim
06 Yorumla- +1 yıl
Burayı kullandığını der miydin bana
- +1 yıl
Bunda haklisin
- +1 yıl
Olmaz derdim
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeninle aynı mahallede olsak beni dövmeni isterdim canımı aşırı derecede çok ama çok yakması isterdim çünkü canımın yanmasından az bisey hoşlanıyorum sonra 3 gün boyunca senin kölen olurdum beni her dövdüğünde
02 Yorumla- +1 yıl
Sen tedavi olmalısın bence
Cevap sahibi+1 yılMazoşist im biraz memnunum halimden özellikle kendimden yaşca küçük kızlardan dayak yemekten hoşlanıyorum
- Aile & Toplum konusunda 871 cevap paylaştı.
+1 yılHer gün sana çikolata alırdım sen gibi bir ponçiğimmmm olacağı için pişşşt komşu kızı der gel sene bize sana yemek yapmayı öğretim derdim sırf yüzünü görmek için
02 Yorumla- +1 yıl
Yemek yapmayı bide annem de öyle diyordu
- +1 yıl
Valla ben hafta sonu eve geldiğimde komşunun nişanlı kızları tabiki nişanlıları izin verdiği sürece yemek tatlı çeşitlerini öğrenmek için bize gelirler kim ne öğrenmek isterse gösteriyorum valla ortada güven olunca sıkıntı olmuyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yıl3 ihtimal var
Yakın arkadaş olunurdu.
Birbirimizden haberimiz olmazdı.
Her karşılaşmada tebessüm ile selamlaşma olurdu.
Sana göre ne olurdu?
02 Yorumla- +1 yıl
Tebessümle selaşma olurdu gerçekten karakterinle kendini belli eden birisin
- +1 yıl
Kesinlikle
Teşekkürler
+1 yılHiçbir şey olmazdı büyük ihtimalle birbirimize hiç denk gelmeyeceğimiz için farkında olmadan bir hayat sürerdik
01 Yorumla- +1 yıl
Doğru bunda haklısın
+1 yılHayırdır ingiltere kraliçesiylemi görüşüyoruz😂
12 Yorumla- +1 yıl
Hihi Elizabethin yegeni
- +1 yıl
🤣
Aile & Toplum konusunda 416 cevap paylaştı. Arada yolda denk geldiğimizde merhabalasirdik o kdar 😂
14 Yorumla- +1 yıl
KS kullandığını der miydin bana
- +1 yıl
Vayy hain kostokk🤣🤣
Gizli Üye(30-35)+1 yılMuhtemelen sana gizli gizli bakar ve seni hayal ederdim. Pencereden seni gözlerim oo yeah dermişim. Yok ya sana çıkma teklif ederdim. Senden hoşlanıyorum ama ama ama işte
07 Yorumla- +1 yıl
Hoşlanma bence
Cevap sahibi+1 yılNiye neden nolucakki
- +1 yıl
Olmasin mumkunse
Cevap sahibi+1 yılİhh mümkün değil güzellik.
Cevap sahibi+1 yılYahuu Burada geyik yapıyorum amma ciddiye aldın 😅😅 şaka dedim hemen kalktı bı yerin. çünkü çok egolu tipsin. Egolu tipler aldatır erkekleri. Hiç işim olmaz :)
- +1 yıl
Egolu mu ben mi
Cevap sahibi+1 yılTabiki sen.
- Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılBi haber dünya devam ederdi. Ne olmasını istiyon amacın ne senin 🙂😂
02 Yorumla- +1 yıl
Amacım. Sohbeti sadece
- +1 yıl
Benimde amacımespiriyle yorum yapmaktı
- Aile & Toplum konusunda 711 cevap paylaştı.
+1 yılMahallece oturup görüşme gibi bie adetimiz olmadığı için heralde yine bie şey olmazdı diye düşünüyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Kendi kendine komşu olanlardansin
Aynen şu anki gibi ilerlerdi. Birbirimizden haberimiz bile olmazdı
01 Yorumla- +1 yıl
Aynenn
+1 yılMerhaba.
Hiçbir değişiklik olmazdı, yani ne olabilir ki.01 Yorumla- +1 yıl
Olmazdi doğru
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBirlikte teravih namazına giderdik muhtemelen 😇
01 Yorumla- +1 yıl
Guxel olurdu
Gizli Üye(30-35)+1 yılMuhtemelen, bu şekilde tanımadığı birine samimiyet sınırını belirleyemeyen bir duruşta olduğunuza, birbirimizden haberdar olmaz idik.
017 Yorumla- +1 yıl
Doğru ben balkona bile çıkmıyorum doğru duzgun
Cevap sahibi+1 yılEvet, sakız aldırıyorsunuz ya, ondan dedim.
- +1 yıl
Yorumda espiri de yapmayayım 🙄🙄
Cevap sahibi+1 yılYo yo, yapabilirsiniz.
Mesela az evvel bir delikanlıya '' aman kardeşim, çok geçmiş olsun, Rabbim daha da vermesin '' diyecektim kanser olmuş yazıyor. Sonra baktım size kur yapıyor :D Niye? Çünkü ona merhamet gösterdiniz diye.
Yorumda rahat davranırsınız, siteyi aile gibi görünürsünüz, sonra sapıklar başınıza bela olur.
İyi kalpli birisiniz belli ki, ama bunca taviz, ancak sizi üzer ve olduğunuzun dışında kötü gösterir sizi. Benim yorumumun amacı da buydu. İçten samimiyetiniz kötüye kullanılıyor. Hakkınızı helal edin.- +1 yıl
Ben burdayım ama gerçekten sorumda sohbet eder çıkarım
Soru dışında kimse beni görmez
Yapıyorsa da Allah görüyor
Allah razı olsun
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum biliyorum...
İyi niyetiniz zaten aşikar. Sadece şunu unutmayın ki, iyi niyetler daima suistimal edilir ve bir gün '' sen kapalısın, neden rahat davrandın, senin yüzünden bize de laf geliyor '' diyebilir bir hemcinsiniz.- +1 yıl
Rahat davranmiyorumki ama ben
Mesafemi hep koruyorum burada
Belirli kişiler hariç sohbetimi uzatmiyorum
Onlar da sürekli sorularıma gelen yorum. arkadaslarim
İnsanların içleri fesatsa ben bisey yapamam bunaa
Cevap sahibi+1 yılPekala, teşekkür ederim anlayışınız için.
İncittiysem de hakkınızı helal edin, ben sadece fikrimi yazmak istedim.- +1 yıl
Yoo incinmedim aksine beni uyaran insanları görmek beni mutlu ediyor
Cevap sahibi+1 yılKeşke ders çıkartsaydınız :D
Takılıyorum tabi, hayırlı geceler.- +1 yıl
Birgun dersimi alırım öğretmenim 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılBazı dersler acı olur, bilirsiniz.
Teşekkür ederim, öğretmenim zaten ben :)))- +1 yıl
Aaa ne ogretmenisisin🙄🙄
Cevap sahibi+1 yılDedim ya, '' siz '' lafzıyla karşımda birisi yok, yorumlara gelen herkes gibi de değilim. Tek derdim farkındalık oluşturmaktı sizin için, o da olmadı maalesef ve buradaki görevim bitti.
Hayırlı geceler dilerim.- +1 yıl
Peki ne diyeyim o kadar derin mesajlar verdiniz ki ben onları da anlamadım
İflah olmam ben😔😔
Cevap sahibi+1 yılDaha önce de yazdım size, aynen devam ettiniz.
Dedim ya, iyi birisiniz belki, belki çok iyi birisiniz, ama yakışmıyor bu tutum.
Rabbim yardımcınız olsun.- +1 yıl
Anladim tesekkur ediyorum
+1 yılhiçbir şey, karşı cinsle mümasebetim olamaz göz göze bile gelmeyiz
04 Yorumla- +1 yıl
Vayybee
- +1 yıl
Vay be dicek kadar bir şey yok bence 😆
- +1 yıl
Dini bütün gördüm ne bileyim😅😅
- +1 yıl
Elimizden geldiğince çok şükür ibadetimizi etmeye çalışıyoruz
- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılHiç bişey olmazdı , erkek olsan yuruyus arkadaşı olurduk belki
01 Yorumla- +1 yıl
Oda guzel
+1 yılHer markete gittiğimde bana da şunu al diyen komşular gibi olabilirdiin
04 Yorumla- +1 yıl
Bana sakız al kesin derdim 🤣🤣
- +1 yıl
Sonra ben de tamam derdim, unuttum derim. 😬
- +1 yıl
Bidaha gittiğinde bana kabak çekirdeği al derim bende 🤣🤣
- +1 yıl
Sürekli kulaklık takarım, duymamazlığa gelirim 😬
Gizli Üye(18-24)+1 yılTurkiyede yaşıyor olurdum, boşandığım kadınla evlenmemiş olurdum hersey sadece kabus olmuş olurdu iyide olurdu :))))
01 Yorumla- +1 yıl
Anladim
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılTürk kahvesi ve cilt maskesi eşliğinde dedikodu yapıp tiramisu yerdik.
02 Yorumla- +1 yıl
Trilece de olurdu
- +1 yıl
Aşko ben onu çok sevmiyorum ya
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. 100bin kişilik mahallede ne sen nede ben seni tanırdım.
02 Yorumla- +1 yıl
10 bin kisimi
Hiç farkına varmazdık herkes kendi yoluna giderdi
01 Yorumla- +1 yıl
Baya moral oldu
- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılkarşı dairemde 2 kız var benle yaşıtları 12 senedir de komşuyuz daha seslerini duymadım senlede öyle olurduk :D
02 Yorumla- +1 yıl
Ölsen kimsenin haberi olmaz
- +1 yıl
yok be çevrem çok geniştir de :D erkek ama hepsi :D
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Denk gelsek ne güsel olurdu biriyle aynı mahalleden çıksak😂
01 Yorumla- +1 yıl
Bende isterdimn🤣🤣
+1 yılGörünüşe göre cana yakın birisin sırdaşım olurdun Galiba
02 Yorumla- +1 yıl
Kızlardan en olumlu yorumu yapan sen oldun🥰
- +1 yıl
teşekkür ederim
gece yarısı son ses ayar olurdun bana
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani
+1 yılEvlenirdik dermişim 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Yokk bee
- +1 yıl
Buyuk konusma kader kismet bu işler 😃
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKomsu olurduk 😬😜😉😉
05 Yorumla- +1 yıl
Sen bana dolma sarardin bende cay yapardim sana
- +1 yıl
Ama ben cay sevmem ki 🙄 kahve olur mu 😉😜😬
- +1 yıl
Olur canim kahve kek yaparim sana ben
- +1 yıl
Ok anlastik 🥰😊
Adresi ver hemen, ben de esyalarimi toparlamaya basliim 😬 - +1 yıl
Gel kuzum mekan bodrum
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılDüğün fotoğrafçın olurdum muhtemelen 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Düğünüm olursa seni çağırırım
- +1 yıl
Anlaştık. Dış mekan +albüm benden 😄
Bir şey olmazdı
06 Yorumla- +1 yıl
Sen bana sürekli küserdinn
- +1 yıl
O kadar sildin beni demek
- +1 yıl
Peki madem canın sagolsun
+1 yılKomsu mu olurduk ne?
Gerisi surprizz
04 Yorumla- +1 yıl
Baya heyecan verici
- +1 yıl
Ne olurdu kim bilebilir ki 🤷🤷 o nedenle sürpriz dedimm belki arkadaş olurduk belki dost belki sevgili belki de iki yabancı,, ama düşman olmazdık bak ona eminim 😁
- +1 yıl
Bende kimseye düşman olmam
- +1 yıl
En guzeli ,,💐
Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. Herhangi bir şey olmazdı.
01 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBirimizi tanımazdık
02 Yorumla- +1 yıl
Sohbet seviyorsan tanışırdik
- +1 yıl
Olabilir
Bir şey olmazdı
03 Yorumla- +1 yıl
Yani ciddi ciddi yanımdan giderdin
- +1 yıl
En guzeli bakmamak
Yorumda da bakmiyorsun
bir şey olmazdı
04 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
Haklısın
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBeni istemeye gelirdiniz !
01 Yorumla- +1 yıl
Hihi çikolata yerine de tulumba tatlısı alırdık 😅😅
Allah göstermesin lan 😝
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen burada cekilmiyonn😅😅
+1 yılDedikodunun dibine vururduk
06 Yorumla- +1 yıl
Aynen seninle sohbet sarardi
- +1 yıl
maalesef ponçik hanım özel sohbet istemiyor dedikodu yapamıyoruz 😅😅
- +1 yıl
Bende eski poncik değilim sohbet arkadaşım
- +1 yıl
Eskisi yenisi farkeder mi güzel kalbi merhameti yeter bana ponçiğin😊😊
- +1 yıl
Onlar hala var ama eski mutlulugumdan eksigim
- +1 yıl
Kim mutluki artık ponçik kimse değil ben eski benmiyim tanıdığın benmiyim değilim hayat bizi değiştiriyor ama değişmeyen benliğimizde içimizde yaşıyor birbirimize çeken o değişmeyen benlik oluyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılHemen seni kahve içmeye ordan da yemeğe davet ederdim:)
07 Yorumla- +1 yıl
Kahve sevmoyom ben
Cevap sahibi+1 yılNe seversin peki sen
- +1 yıl
Cayy severim
Cevap sahibi+1 yılHimm o zaman çaylar senden ;)
Cevap sahibi+1 yılSustun
- +1 yıl
Çay niye bendenmis
Cevap sahibi+1 yılKahveler brnden di canim :) cay oluncs isin rengi değişti o yüzden senden ;)
+1 yılÇiğdem çitler gıybet yapardık 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Gıybet olurdu ama kimseyi tanımıyorum ki burada
Sen anlatırsın çaylar benden
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılKomşu olurduk
02 Yorumla- +1 yıl
Nasıl komşu
- +1 yıl
Samimi komşu
Büyük ihtimal kahveye davet ederdim😌
02 Yorumla- +1 yıl
Gelirdim ki ama çaya sonra uyuma bakk😅😅
Ayartmaya çalışırim nolcağimi var:)
02 Yorumla- +1 yıl
Hihi bende ayartilmayi bekliyodum
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBirbirimizden haberimiz bile olmazdı
01 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar olumlu yorum
+1 yılPonçik misin diye bi bakardım
010 Yorumla- +1 yıl
Ya ponciksem
- +1 yıl
Haylazmısın diye bakardım 🤣
- +1 yıl
Haylaz değilim bak gayet sessiz ve kendi halimdeyimdir
- +1 yıl
🙃 iyi o zaman
- +1 yıl
burada da öyleyim demi🤣
- +1 yıl
Öylesin öyle 🤣
- +1 yıl
Değilsin deyip bıyık altından güldün sanki😒😒
- +1 yıl
Yok yok gülmedim 😧
- +1 yıl
Sümüklü nolcak🤣
- +1 yıl
Ben mi 🙄🙄 hiçte bile 🙄🤣
+1 yılNe olacak ne sen beni tanırdin nede ben seni 😂
05 Yorumla- +1 yıl
Sonra burayı devlet sırrı gibi saklardin😅😅benden
- +1 yıl
Ha sen burdan seni tanıyıp aynı mahallede otursak diyorsun 😂
Bende hiç tanımadan sanmıştım 😂
Şimdi seninle aynı mahallede yaşasak ve burdan seni tanıyor olsaydım seninle buluşur burada milleti trollerdik 😂😂 - +1 yıl
Guzel fikir ama sen bana söylemezdin kesin sapık çok diye 🤣🤣
- +1 yıl
Sapiklari sopalardik beraber ne olacak 😂
- +1 yıl
Aynen güzel olurdu valla bu soruma bile bel altına çekmişler ya kac tane engelledim.
Tanışmazdık bile gerci yine öyle ajsjja
011 Yorumla- +1 yıl
Aynen değişen bisey olmazdi
- +1 yıl
Günleri seviyorum benn😅😅
- +1 yıl
Hihi bende okurdumki
- +1 yıl
Ne zaman öğrenmeyi düşünüyorsun ölünce mi
- +1 yıl
Ama arapcasini da öğrenmek lazim
- Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı.
+1 yılAblandan öteye asla gidemezdim.
04 Yorumla- +1 yıl
Ablan olurdum bende
- +1 yıl
Biliyorum. Zaten hiç kimse sevgili, arkadaş dost olmuyor ki kusurum var diye
- +1 yıl
Kusurları örten sadece Rabbımizdir
- +1 yıl
insanlar sağ olsun ön yargılılar.
çekingen olduğum için görmezden gelir geçerdim :(
01 Yorumla- +1 yıl
Ben eger kafa dengi olduğunu anlarsam ben gelir tanışırdimki
+1 yılHer gün kurabiye yapman icin çene çalardim
04 Yorumla- +1 yıl
Kurabiye mi
- +1 yıl
Evett hemde elmalı
- +1 yıl
Bende çok severim
- +1 yıl
Yapsanda yesek ya
- Aile & Toplum konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yılAynı mahallede oturmuş olurduk
06 Yorumla- +1 yıl
Baya zor sordum demi
- +1 yıl
Tabi ya çok zorlandım dedim nasıl cevaplıycam olamazz
- +1 yıl
Ondan zor cevap verdin😅😅
- +1 yıl
Evet evet çok zor oldu bidaha olmasın pls🤭
- +1 yıl
Bebe nolcakk😅🤣
- +1 yıl
Tamam abla pardon affet 🥺🥺
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılsürekli karşılaşırız
02 Yorumla- +1 yıl
Birbirmizi tanımıyor olurduk
- +1 yıl
olsun ama karşılaşıyor oluruz:d
+1 yılSürekli karsilasirdik
08 Yorumla- +1 yıl
Markette
- +1 yıl
Marketten hep çikolata alırdım sana
- +1 yıl
Çikolata yememki benn
- +1 yıl
Ozaman sorardım ne Sevdiğini
- +1 yıl
Sakız al çekirdek hem kabak hem beyaz hem siyah olanindan bide nescafe al kapının önünde iceriz😅
- +1 yıl
Olur hepsinden alirim ☺☺
- +1 yıl
Arkadaş değil zarar zarar derdin🤣🤣
- +1 yıl
Yok demezdim
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u +1 yılDeğişen bir şey olmazdı
03 Yorumla- +1 yıl
Fazla ciddisin
- +1 yıl
Arkadaşlarımda 2 dakika ciddi olmam için yalvarıyor oysa ki
- +1 yıl
Yorumlar da tam tersi demekki
Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Çok iyi bi Best friend n olurdu kanka
02 Yorumla- +1 yıl
One demek
+1 yılSen kafa dengisin kanka olurduk
04 Yorumla- +1 yıl
Annem kankalara karşı ama🙄🙄
- +1 yıl
Aynı mahallede bir şey demezdi 🙂
- +1 yıl
Fazla sohbet etmezsek gozune batmazdik
- +1 yıl
O kadar işte 🙂
+1 yılAynı mahallede oturuyor olurduk.
01 Yorumla- +1 yıl
Baya bilgilendirici oldu🤣🤣
buraya dökülmez öyle iç
03 Yorumla- +1 yıl
Cokmu dolu
+1 yılBurdan farksız olurdu, yabancı.
04 Yorumla- +1 yıl
Niyeymis o
- +1 yıl
Tanışmıyosun, ne değişirdi ki
- +1 yıl
Doğru KS kullaniyorum demezdinde
- +1 yıl
Bu bahane, neyse boş ver
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSadece aynı mahallede oturmuş olurduk.
01 Yorumla- +1 yıl
Peki
Gizli Üye(36-45)+1 yılSizi tanımazdım.
02 Yorumla- +1 yıl
Bende sizi
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler kardeşim.
Ayni mahalle de oturmuş olurduk
02 Yorumla- +1 yıl
Baya aydınlandım 🤣🤣
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Parkta oturur sohbet ederdik 😀
04 Yorumla- +1 yıl
Benim sohbetim güzeldir ki
- +1 yıl
Eee annem yakalamazsaa🤣🤣
- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir şey olmazdı
02 Yorumla- +1 yıl
Şaşırmadım
- +1 yıl
Mahalledeki diğer kızlarla bir şey olmadığı gibi :)
- Devamını Gör (28)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer