Siz olsanız gidermisiniz veya mesaj atarmısınız?

Üç sene önce çok yakın hissettiğim. yedigimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen birisi vardı ben öyle zannediyordum veya işte kuzenim kendisi diğerlerinden hep ayrıydı yeri bende ne alsam onada alır yedirir gezdirirdim filan bir çok desteğim oldu ama bu durum artık şey olmaya başladı görevim veya enayi durumuna gelmeye başladı ben sürekli gezdiriyor hesabı ödüyor işte kontorune kadar yolluyordum arada işte durumları iyi değildi maddi anlamda üniversite okuyordu bende destek oldum herkes yapma etme dedi seni kullanıyoe dediler dinlemedim kimseyi yapmaz etmez dedim ama hep sevgili yapınca dıslanan kişi oldum ben sonra kavga edince de sevgilisine numaramı verip aratıp beni tehdit ettirdi bir kez affettim ikinciyi de yaptı beni arattı sonra bana inanmayıp dinlemeyip üç gün de tanıdıgı sevgilisine inanarak bana ölsen umrumda değilsin dedi engelledi beni konuşup çözmek için adım atsam da ben akrabayız sonuçta diyerek hep geri tepti şimdi üç senedir konuşmuyorum görüşmüyoruz sozleniyormus birisiyle anneside ondan yana olup bana karsı olmuştu ben annesiyle filanda konuşmuyordum ailem de dahil mesafe koyduk annemi arayıp yengem işte istemesi var da gelirsenize gelin diyor bize böyle birisinin ne iyiliğini ne de varlığını istemiyorum hayatımda ama akraba işte ne yapardınız

Siz olsanız gidermisiniz veya mesaj atarmısınız?
Cevapla