ben 2 gün boyunca da yatmayı düşünüyorum :D çok yorucuydu bu hafta

ben 2 gün boyunca da yatmayı düşünüyorum :D çok yorucuydu bu hafta

Yoğun bir cumartesi planım mevcut. Dibine kadar yorucu bir gün olacak. Pazar günü cumartesi yaptıklarıma bakıp kendimi tebrik edeceğim. Ve pazar sakın bir gün olacak.
Bu hafta inanılmaz yoruldum. Hem iş, hem çocukların okulu, kış temizliği derken bugün son ufak tefek işleri yaptim. Yarin halıları serip dinlenmeye geçeceğim. Evden çıkmayı düşünmüyorum..
Cevap
64Cevap
Bir gün yatış, bir gün mesai şeklinde :D
Yarın üşenmezsem eve alışveriş yapmam lazım. Aracı servise götürmem lazım. Onlar dışında da bankalarda biraz işim var. Bir de arkadaş grubumla görüşürüm oldu bitti
Kadınlar hamamına gitmeyi düşünüyorum.
Orada güzelce bir yıkanıp. göbek taşında bir kese ve köpük banyosunun ardından ölü deriden arınmış ve gözenekleri açılıp sıkılaşmış bir cilt ile mis gibi olup ışıl ışıl parlamak istiyorum.
Yarın gece viski içeceğim, ertesi gün yine içeceğim.
Yarın bademle içeceğim, ertesi gün fıstığı tek geçeceğim.
Evet, birçoğunuza göre ben bir cehennemliğim.
Bence cehennemlikten ziyade mutsuzsun ve huzur arayisi icindesin
Evde kalıp annemin detaylı temizlik furyasına dahil olmak zorundayım.
Yani bu hafta sonu pek tatil tadında geçmeyecek.
Bugün iş stresiyle geçti, yarın full time yatarak dinlenmeyi düşünüyorum. Pazartesi ve salı çok yoğun bir tempo beni bekliyor olacak çünkü 😅
Havalar soğudu genel temizlik ve halıları açacam kışlıklar çıkacak annem yayladan döndü evini temizleyen yok işler bana kaldı yorucu olacak baya
Hayırlı bir evlatsın.
Mmmm ajandama bakayım önce 😉
Premier lig
NBA
Spor salonu
Arkadaşlarla uludağ gezisi. Mangal , bira , tutabilirsek balık.
Kapanış
Cumartesi günü Migros alis veriş Pazar günü semt pazarı. Mutat hafta sonu durumu.. Yarın saat 10:00 gibi kalkarım.
Evdeyim. Güzel bir yemek yer, bi şişe şarap açar keyfime bakarım.
Kardeşlerimle dışarı çıkacağız yarın, akşam ve pazar günde evde çalışarak geçireceğim.
Okuyorum ailemi özledim ve memleketime geldim yarında dönecem 😌
Manitayla rakı masası hazırlayıp demleneceğiz
Bugün akraba ziyaretlerine gittik, yarın evdeyim dinlencem.
Hasta olsam da yatıp dinlenmek yerine ders çalışarak geçireceğim maalesef.
Evde keyif yaparak bir haftadir bunun hayelini kuruyorum çünkü
Her günüm evde geçiyor hafta içi de hafta sonu da hep evdeyim hiç evden dışarı çıkmadan yaşıyorum bıktım artık
Napalım dışarıdayım şu an bakalım sonra yatış olabilir shsh keyifli günler..
Valla nöbetten döndüm şimdi de uyuyorum. Yarın da işim var. Haftasonu yok yani
Evde iş yapmakla, dizi izlemekle geçireceğim. Klasik bir haftasonu olacak.
Çok yoruldum bu hafta.
Film izlemeyi ve dinlenmeyi istiyorum.
İşin ne üstüne?
Bugün yataktan çıkmam ama yarın ne olur bilmiyorum.
Dövme yaptırmayı düşünüyorum, oraya gidicem. Daha sonrasına bakılır.
Bilmiyorum sahile gidesim var tekim napcam bilmiyorum
Bugun çiğköfte partisi olacak yarında avmye gitme durumum var 🎈
Kamp keyfinin son günü Muğla merkeze dönüncem birazdan
Kahve olabilir ama evde kalmamış dışarı çıkmaya üşeniyorum
ayasofyaya gıdecegım bırazdan emınonu kadıköy taksım gezecegım bugun gezme gunum xdxd
@Quelina bende senin yaptığını yapayım bu hafta bari 😂
İnsanlardan soğudum. Muhtemelen tek başıma kedim ve köpeğimle oynayarak odamda içerim
Şarkı dinlemek bunu duygusal olarak yenilendiğim zaman zaman her soruya yazmayı bırakacağım
gel sana bir kahve ismarlayayim sonrada vapurdan martılara simit atarız
Temizlik ve arkadaşlarla çıkma planım var pazar günü de iş :D
Bu hafta sonu için bir planım yok
Canım nasıl birsey isterse öyle devam edicem.
Klasik, işleri halledip akşamdan sonra dışarıda
naptın sanki yhaa. Alt tarafı günlük 5 soru soruyon
Kafamda bir kaç şey var. Ve mutlaka olması gereken bir şey var bakalım inşallah sıkıntı çıkmaz.
Yarın çalışıyorum.. Pazar günü uyanabilirsem dışarda olurum.. Uyanmazsam Pazartesi günü uyanır tekrar işe.. 😄
Karataşa denize gideceğim pazar günü. kapanış yapmak için.
Muhtemelen çalışacağım. Yarın sabah 9'a kadar uyursam kendimi şanslı sayarım.
Yarın yaklaşık toplamda 90 km'lik bisiklet sürecem. Pazar günü de spora gidip Udemyden aldığım kursları izlerim
Ben yarın yani pazar günü mevlutte yemek dağıtmaya gidicem hem para kazanıyorum hem sosyalleşiyorum
Bu hafta sonu işlerim haricinde yeni kişileri tanımağı ve eğlenmeyi düşünüyorum…
Gezerek tozarak ipini koparmışlar gibi eğlenmeyi düşünüyorum.
Evin boyasını yeni bitirdim, temizlik yapıcam ama çok yorgunum 😂
Misss haftasonuuu estiği gibi geçer 🌼
Her hafta sonu olduğu gibi; Çalışarak...
Spor , dil , trading , iş
Yarı çalışma, çeyrek keyif, çeyrek dinlenme
eve geldim şimdi akşam çıkmam ama sanırım
Bütün gün oturarak geçireceğim
bugün yattık yarında yatıcaz.
Allah ne verdiyse bakalım 😄
Maç izleyeceğim tüm haftasonu
Sanayiye git gel yapıcam sanırım
Akşam yine Balık avuna gitmeyi düşünüyorum.
Full dışarda olmayı planlıyorum
sacma şekilde ayniii şeyler
Merhaba.
Kendi alanım da.
Work work work
Bende dinlenmem lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?