Eşim öksürüğümden rahatsız oluyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 2 aylık hamileyim. 1 aydır gribim iyileşemedim. İlerledi ve 2 haftadır çok kötü öksürüyorum. Doktora gittim hamile olduğum için ilaç vermedi bol sıvı al dedi. 6 yıllık eşim öksürüğümden rahatsız oluyor. Her öksürdüğümde söyleniyor. Senin öksürüğün pskolojik bişeyin yok kendini bilerek zorluyosun diyo. Neden bilerek böyle bişey yapayım o kadar moralim bozuk ki anlatamam. Nasıl bu öksürükten kurtulabilirim lütfen bana yardım edin? 🙏🏻🥺

Eşim öksürüğümden rahatsız oluyor ne yapmalıyım?
Cevapla