Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl yapılır sıcak çikolata kaç kaşık atmam gerek şeker olcak mı süt felan lazım mı orada sordugumda sıcak suyla yapılır dediler

Sadece suyla kötü oluyor bence. İçinde şeker yoksa yani Nesquik gibi tatlı kakao değilse şeker ya da tatlandırıcı ekleyebilirsin. Bence en güzel yöntem çezvede sütü ısıtıp öyle hazırlamak. Ayarını da tat yoğunluğuna göre karar ver ama üzerinde zaten yazmalıdır. Ben genelde iki tatlı kaşığı koyuyorum.
Kuzenime sordum 4 cay kaşıgı at dedi
4çay kasıgı iyi olur mu
Bence evet çünkü çay kaşığı tatlı kaşığından daha küçük
Bide sıcak su eklerim
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?